Gratis HEMA kadokaart van € 10,- bij de postcodeloterij.

  • Hiddo

    Op de radio hoorde ik net dat je nog tot 14:00 een Postcodekanjer lot kan kopen.

    Mensen die zich hebben laten afschrikken door de unieke code, hebben nog dus korte tijd om toch van de actie gebruik te maken.

    Oeps, foutje. Ik zie nu in de mail dat dit nog tot 1 januari 2:00 kan.

  • axel

    Je was in de war met staatsloterij, ik zag lange rijen overal. ;)

    De postcodeloterij is morgenavond. B)

  • marjootje83

    Ik zet hier maar geen directe link omdat dat als refferal kan worden gezien.

    Ik had geen code, maar via cashbackkorting oid kom je direct op de actiesite en hoef je nergens een code in te vullen! Maar wel een HEMA kaart :-)

  • sanne

    Hoihoi,

    Heeft iemand de kadokaart van de Hema al ontvangen??

    Hier nog steeds niets, helaas.

    Inmiddels ook hier ontvangen! 'k Denk dat ik maar een antirimpelcremetje ervan ga kopen.. :P

  • joey2002

    Nee hier ook nog niets ontvangen.

    Ben wel benieuwd of het goed gaat dat ‘eenmalig’ meedoen !

  • Ilona2

    Heeft iemand de Hema kaart al ontvangen?

  • sanne

    Niksnadanoppes en de post is vandaag al geweest.

  • MariaJ

    Heb vandaag gebeld met de Postcodeloterij.

    De dame verwachtte dat de 10 euro-cadeaucard van de Hema vanaf de 18e januari verstuurd zou worden.

  • mienverdien

    ik kreeg net een mail met deze tekst:

    U heeft onlangs een eenmalig lot voor de trekking van december bij de Nationale Postcode Loterij gekocht. De trekkingsuitslag is bekend en ik hoop dat u in de prijzen bent gevallen. Voor de trekkingsuitslag kunt u kijken op postcodeloterij.nl/uitslagen.

    Wanneer ontvang ik mijn HEMA-cadeaukaart?

    Uiterlijk 18 januari ontvangt u per post uw HEMA-cadeaukaart ter waarde van € 10,-. U kunt uw cadeaukaart in alle HEMA-filialen en voor alle producten gebruiken.

    groet,

    mienverdien

  • axel

    @ MariaJ en @ mienverdien: Bedankt we wachten dus maar af. Kunnen we daar straks gelijk het ontbijtje gaan nuttigen voor € 1,- of voor de uitslapers het 4 uurtje eveneens voor € 1,- koffie of thee met gebak. (:D:P