Gratis HEMA kadokaart van € 10,- bij de postcodeloterij.

• axel

Ik heb hem ook nooit ontvangen. (td)

• hcb

Neen, de vorige actie met 15 euro!! kadokaart nooit ontvangen. Maar ik wijt dat eerder aan de gebrekkige bezorging van postnl, dan aan de postcodeloterij.

• Marjon

hier ook niet ontvangen en op mijn mail van vorige week nog steeds geen antwoord…

• Ilona2

Hier geen hema kaart ontvangen. Ga toch eens een mailtje eraan wagen.

• Ilona2

Hier ook nog steeds geen hema kaart ontvangen. Ga toch eens een mailtje eraan wagen.

• Postcode Loterij

Beste deelnemers,

Onlangs hebben wij in samenwerking met de Telegraaf een actie gehad waarbij je bij aanmelding een Hema cadeaukaart twv 10 euro ontvangt. Voorwaarde hiervoor is dat de inleg van de maand december is afgeschreven. Wanneer je deze afschrijving op je rekeningafschrift ziet, ontvang je de cadeaukaart binnen vier weken.

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je die stellen via onze online klantenservice of stel je vraag via Facebook of Twitter.

Webcare Team Postcode Loterij

• karin

ik ook niet ook maar een mailtje sturen!

• Ilona2

De 4 weken zijn om en ik heb nog geen kaart ontvangen. Heb een mail gestuurd. Ben benieuwd naar hun antwoord.

• axel

Naar wie stuurde je die mail? :S

Ik heb ook nog niks gehad. ;)

• Ilona2

Ik had eerst gereageerd op de bevestigings email, maar dat kon niet heb toen via de site gereageerd en er meteen maar een klacht van gemaakt.