Reactie gehad en mijn inzending is zogenaamd niet ontvangen en ze verwijzen naar hun algemene voorwaarden
Zojuist door Shiven op mijn vingers getikt Dat ik nog niet was terug gekomen op dat ik zou worden terug gebeld. Na een dag of 3 terug bellen toch nog de juiste persoon aan de lijn gekregen. Volgens haar zijn op dit soort forums heel veel oplichters actief en kan ze dus daar niet op in gaan. Mijn formulier was er niet, en een ander had dus mijn adres opgegeven. Ze ging de papieren opvragen en nakijken. Is het inderdaad mijn adres, gingen ze vanuit Nivea stappen onder nemen. Want dan voelden zijn zich ook opgelicht::o . Maar als het inderdaad mijn adres is, dan heb ik pech, want ze maken maar 1 maal per persoon en adres over. Overigens was het Beiersdorf die ik heb gesproken, ze wist het allemaal heel zeker en kwam over of dat ze een bandje afdraaide want kwam er echt niet tussen. Heb een melding gemaakt op de Facebook pagina, en heb Radar een bericht gestuurd. Ben heel benieuwd of zij er iets mee gaan doen…
Kreeg vandaag ook een brief dat alles niet ontvangen is door Nivea (lees het handlingbureau).
Wij willen u danken dat u de tijd heeft genomen contact met ons op te nemen.
Wij hebben uw gegevens doorgestuurd naar ons handlingbureau en zij hebben aangegeven dat uw inzending niet bij ons handlingbureau is ontvangen. Wij verwijzen u naar punt 3.10 van onze actievoorwaarden op www.NIVEA.nl/Trekpleister
En nu………….., knap Nivea dat je voor ruim tien Euro iemand zo kwaad kunt krijgen.
><:o><:o><:o><:o
Het is ongehoord. Er is daar iets vreselijk mis gegaan. Of bij Post.nl, of hoe dan ook. Maar duidelijk is wel dat Nivea meent het te moeten oplossen door zo min mogelijk uit te betalen. Dus de normale klant, die dacht eens een keer mee te doen met zo'n actie, is de dupe. Gelet op de gigantische winstmarges van het concern, is dit volstrekt onbegrijpelijk en onacceptabel. Hopelijk komt dit wel vet in de publiciteit, zoals bij Radar.
Niet zo slim hoor, Nivea!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?