trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• Sue-tje

Goed bezig, Ik heb het wel gewoon nog in huis. Heb ook mijn geld al een tijdje geleden terug gehad. Ik had ook Radar gemaild, en Trekpleister. En op Facebook had ik diverse berichten geplaatst. Inmiddels heb ik dat allemaal verwijdert na de betaling. Denk dat ze natte voeten kregen en toch maar gingen betalen daardoor. Maar ook ik koop nooit geen Nivea meer. Hebben ze toch mooi verpest zo!

• peggy-sue

maar Moment, dat is toch ook wel raar. Heb je ook geen mail ontvangen dat ze wilden betalen maar dat je iban nr. niet klopt? Zou er toch nog even achter aan gaan. nogmaals mailen dat je wel die mail hebt gehad maar nog niet je geld. Nu het voor de meeste mensen opgelost lijkt denk ik dat radar er misschien ook geen aandacht aan gaat geven.

• greetje11

Ik krijg geen antwoord op mijn mail en heb ook nog steeds geen geld retour

Slechte zaak.

(td)

• erwinmarloes

Peggy-sue, goede actie!! hahahahaha

• Moment

Hiep hiep hoera ook hier vandaag het hele bedrag terug ontvangen.

Eind goed al goed,…..of zijn er nog mensen die het nu nog niet terug hebben ontvangen?

• peggy-sue

Moment Schreef:

——————————————————-

> Hiep hiep hoera ook hier vandaag het hele bedrag

> terug ontvangen.

> Eind goed al goed,…..of zijn er nog mensen die

> het nu nog niet terug hebben ontvangen?

Gelukkig maar Moment! Blij voor je…en hopelijk is het eindelijk voor iedereen opgelost. Ik heb toch nog even mijn gal gespuwd op de nivea facebook pagina, maar ik laat het verder u echt los ;-)

• MaartjeG

Mijn schoonmoeder heeft het nog steeds niet ontvangen … we zullen zien…

• Moment

En al wel melding van gemaakt MaartjeG?

Wij hebben meerdere mails gestuurd naar Nivea en Trekpleister en eerst kwam de reactie dat ze niets hadden ontvangen en toen dat het uitbetaald zou worden. Dit is dus inmiddels gebeurt,…vreemd als ze alles incl. rekeningnummer kwijt zijn toch….. .

• greetje11

Nog steeds niets ontvangen… wacht het nog even af.

Dan ga ik weer mailen..(td)

• MaartjeG

Zowel naar Trekpleister als naar Nivea een email gestuurd (heb ik gedaan, want mijn schoonmoeder heeft geen internet). Beide partijen reageerden heel snel. IBAN gemaild naar Nivea, maar mijn schoonmoeder heeft het nog steeds niet ontvangen. Misschien maar eens bellen!