trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• B2B

Hoe kan er nou misbruik gemaakt zijn van de actie?

• peggy-sue

Heb dat mailtje inderdaad ook ontvangen. Eerst zien, dan geloven ;-)

• Moment

Wij inderdaad vandaag ook dezelfde mails ontvangen,…..neem toch aan dat ze het nu echt gaan oplossen anders wordt ‘de media oorlog’ nog nadeliger voor hun…..

• Mira_

Ik heb de mail ook ontvangen. Bijzonder dat ze nog steeds anderen de schuld geven van hun falen. Maar goed, hopelijk krijgen we nu wel wat terug.

• marjanneke1967

Net eindelijk de uitbetaling ontvangen, ondanks dat mijn gegevens nooit zijn ontvangen X(

• Ed

Hier ook uitbetaling ontvangen.

• Ed

Hier ook uitbetaling ontvangen. Gelukkig dat Nivea toch de eer aan zichzelf heeft gehouden.

• Mira_

Ik heb ook mn geld eindelijk terug. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik mee heb gedaan aan een Nivea actie

• peggy-sue

Ik wist helemaal niet dat startpagina ook berichten verwijdert. Wilde nog even een laatste keer reageren op het hele nivea gebeuren maar de hele discussie is dus weggehaald.

Afijn, ik heb vanmorgen ook eindelijk mijn geld terug gekregen. Moet toch nog even kwijt dat ik die ‘excuus brief’ te belachelijk voor woorden vond. Was het nou omdat er zoveel misbruik gemaakt was van de actie dat onze inzending kwijt geraakt was? Typisch…

Toen vorige week anderen het geld terug kregen kreeg ik een mail van nivea; dat mijn ibangegevens niet klopten, of ik de juiste terug wilde mailen. Het ibannr. klopte inderdaad niet zag ik. Iemand had er een 1 tussenuit gehaald…maar ik was het niet geweest, heb al mijn correspondentie er op nagekeken Dus ik braaf het goede nummer terug gemaild. Kreeg ik een dag later een melding in mijn mailbox dat mijn mail geweigerd was. Dussss

Nou ja, eind goed al goed. Maar voor mij geen nivea meer.

Overigens toch leuk om nog even te melden dat mijn wraak wel zoet was. Ik had in de tussentijd net als anderen gemaild naar trekpleister en die waren alleraardigst. Had ook gevraagd of ik de producten eventueel terug mocht brengen en dat bleek geen enkel probleem.

Hoef ik ook geen nivea producten meer te gebruiken en heb ik én mijn geld terug daarvan en hebben ze het eindelijk toch ook nog overgemaakt. 12,90 euro winst!

En nee, daar voel ik me geen moment schuldig over!

• Moment

Inderdaad toch nog je geld terug, hier nog niets terug ontvangen ondanks dezelfde mail als jou over het kwijtraken etc.

We wachten af en ‘Radar zit ook nog in de pen’.