trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• Sue-tje

Toch vind ik het raar, ze hadden een fout iban nummer, en toch hebben ze t nu over kunnen maken?

Hoop dat jij het ook gaat krijgen… Heb je trekpleister al gemaild? Denk dat zij hun waffel hebben opengetrokken!

peggy-sue Schreef:

——————————————————-

> leuk om te lezen dat sommigen eindelijk hun geld

> terug hebben. Helaas heb ik nog steeds niets

> gehoord. Hoe zit het met de anderen?

• peggy-sue

Ik heb trekpleister vorige week gemaild maar helaas geen antwoord gehad, hoewel op de automatische reply staat dat ik binnen 2 werkdagen een reactie zou krijgen. Misschien hebben veel mensen gemaild en zijn ze het zat ;-)

Heb wel zojuist nog maar eens gemaild naar de nivea klantenservice dat ik heb gehoord dat degenen bij wie het ibannr. fout was ingevoerd het geld inmiddels ontvangen hebben en wanneer wij ons geld krijgen. Nog maar een keer de scan bijgevoegd en maar weer even afwachten.

• marjanneke1967

Ik heb net maar weer een berichtje naar Trekpleister gestuurd, dat ik tot op heden nog geen antwoord heb gehad en dat ik dit een zeer kwalijke zaak vind, ook omdat nivea de klachten niet serieus neemt…

Dus we wachten maar weer af

• Mira_

Ik heb ook nog niets gehoord van trekpleister, nivea zelf of het hoofdkantoor. Heb een kopie van de bon opnieuw opgestuurd en daarover ook geen reactie. Dan maar opnieuw mailen naar iedereen

• peggy-sue

Keurige reactie van trekpleister ontvangen dat zij eventueel wel willen informeren voor mij als ik de scan en gegevens doorstuur naar hen. Gelukkig, er zijn nog fatsoenlijke, nette en fijne klantenservices. Pluim voor trekpleister!

• jannah

Ik had een berichtje naar de trekpleister gestuurd, dat ik na vele mailtjes naar NIVEA het geld toch had ontvangen.

Kreeg ik een mailtje terug dat ze dat erg fijn vonden en als ze nog wat voor me konden doen hoefde ik maar een mailtje te sturen.

Heel erg aardig van de Trekpleister.

• meriam

Fijn dat trekpleister een klantenservice heeft die de klant serieus neemt. Dat kun je tegenwoordig niet van elke organisatie zeggen.

• marjanneke1967

Vandaag bericht terug gekregen van Trekpleister.

Zij hebben contact opgenomen met Nivea en die gaan het oplossen en uitbetalen.

Maar hoe ze het willen doen bij degene waarvan zij niets hebben ontvangen weet ik niet(van mij zou het ook zoek geraakt zijn bij de post).

Misschien ga ik toch maar weer een emailtje wagen aan Nivea….

Word vervolgd

• Jo12

Ik kreeg daarnet dit e-mailtje:

———————————————————————————————————————————————————————————————

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie betreffende de NIVEA Haircare en Trekpleister “100% Terugbetaald” actie. NIVEA hecht veel waarde aan de mening van haar klanten en stelt uw reactie dan ook erg op prijs.

We betreuren dat de uitbetaling van deze actie niet volledig naar behoren is gelopen. NIVEA streeft ernaar om leuke consumentenacties te organiseren, maar helaas hebben we moeten constateren dat er door veel consumenten misbruik is gemaakt van deze actie.

De deelnemers aan de actie, waarbij de inzending helaas niet is ontvangen door ons handlingbureau, willen we uiteraard alsnog graag uit coulance compenseren. Daarom heeft NIVEA besloten om alle personen die tot en met 15 augustus 2014 een reactie hebben gestuurd over het niet ontvangen van de terugbetaling alsnog uit te betalen. U ontvangt daarom uw aankoopbedrag spoedig op uw bankrekening. Wij bieden hierbij onze welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,

Beiersdorf Consumer Relations

————————————————————————————————————————————————————————————————

Het ligt volgens hen dus allemaal aan de consumenten die misbruik hebben gemaakt van de actie….?

• marjanneke1967

Ben benieuwd of ik het nu wel ontvang..