trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• peggy-sue

Ja, dat doen ze zeker, uit hun nek lullen,, want er zijn allerlei veiligheidsdingen ingebouwd bij bankrek. Nrs. Zodat het in principe vrijwel onmogelijk is om naar een verkeerd nummer over te maken, las ik. Groot bedrog dus. Maar je zou toch denken dat nivea daar niet op uit is, dat eerder het handlingsburo frauduleus is. Alleen zou het normaal zijn als nivea dan zou reageren op vragen en opmerkingen. Of een persbericht zou maken dat ze er mee bezig zijn om het uit te zoeken. Ik snap niet dat ze niet beseffen hoe schadelijk dit voor hun naam is.

• jannah

Vandaag een mailtje gekregen van Nivea,

Ik had gemaild dat mijn IBAN.NR niet klopte en dat er een cijfer te veel stond.

Mijn bank adviseerde om dat door te geven en ook te zeggen dat het bedrag

waarschijnlijk gewoon retour gekomen is,

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Wij willen u danken dat u de tijd heeft genomen contact met ons op te nemen. Graag komen wij terug op uw email van 11-8-2014.

Inmiddels hebben wij feedback van ons handlingbureau ontvangen en zij geven aan dat zij vandaag het bedrag opnieuw aan u over zullen maken. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Een IBAN.NR heeft maar 18 letters en cijfers.

• Marry

Kijk eens aan, positief nieuws!

• Sue-tje

Kreeg gisteren een mail met excuses voor de gang van zaken en dat ze opdracht hadden gegeven voor overboeking. Inderdaad staat t nu op mijn rekening.

• jannah

Ik heb het vandaag ook op mijn rekening gekregen.

• Chris Dekkers 1974

Wat fijn voor alle mensen, die nu toch hun geld (eindelijk) terug hebben gekregen :)-D

• peggy-sue

leuk om te lezen dat sommigen eindelijk hun geld terug hebben. Helaas heb ik nog steeds niets gehoord. Hoe zit het met de anderen?

• Jo12

Hij heeft het bedrag ondertussen nog steeds niet terug (terwijl ze dus zeiden dat het was overgemaakt). Hij heeft maar weer eens gemaild….

• Moment

Nee hier ook nog steeds niets gehoord van Nivea en (dus-) ook nog geen geld terug gekregen.

Verwacht dat als het bij Radar op tv komt wel snel(ler) gaat.

• marjanneke1967

Ik verwacht helaas niet dat Radar er op tv aandacht aan gaat besteden..