trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• jannah

Krijg ik net een mailtje van NIVEA dat het eind juni is overgemaakt, maar wel naar een ander IBAN NR.

Dit is toch ongelooflijk.

Er waren toch meer mensen met het verkeerde IBAN . NR,

Laten we eens contact met elkaar opnemen,

Om de IBAN.NR te vergelijken.

NL is bij mij goed dan komt er een verkeerd nr. de bank is wel goed en dan is er weer een 0 teveel.

• jannah

Heb even opgezocht hoelang een IBAN.NR is en het bestaat uit totaal 18 cijfers en letters.

Bij mij zijn het er 19 waar ze het heen gestuurd hebben.

En bij jullie ?????????

• dizzy

Vind het persoonlijk erg vreemd dat ze zomaar IBAN nummers verstreken aan deelnemers van de actie. Ik heb het geld netjes ontvangen, maar zou niet blij zijn als ze mijn adresgegevens en IBAN naar iemand toesturen die daar per mail om vraagt….

Tenzij er uiteraard fraude is gepleegd door diegene van wie het gestuurd IBAN nummer is,

• jannah

Ik heb zelf van de NIVEA dit nummer gekregen, heb er niet om gevraagd.

Het is mijn adres en naam ,

En het zijn 19 nummers en letters,

een IBAN NR bestaat in totaal uit 18 letters en cijfers.

• Marry

Je zou haast de conclusie trekken dat Nivea zelf een fout gemaakt heeft met het invoeren van de IBAN. Ik neem aan dat een betaling op zo'n nummer door de bank niet eens kan worden uitgevoerd.

• Moment

Klopt Marry dat is ook de conclusie die hier ook elke dag steeds weer naar voren komt;

**********BIJ NIVEA HEBBEN ZE ER EEN GROTE ZOOI VAN GEMAAKT!!!**********

Postzendingen die verdwenen zijn, geld naar verkeerde rekeningen overgemaakt, gegevens openbaar gemaakt die prive zijn, niet reageren op nette ‘brieven’ van mensen (hun potentiele kooppubliek), anderen de schuld geven (handlingbureau), onjuiste antwoorden geven etc. etc.

We moeten de hoop hebben op Trekpleister en vooral Radar maar buiten de ruim tien Euro van deze ‘geldwegaktie’ is het vervelendste dat ze je het gevoel geven van: koken jullie maar lekker gaar in je sop :o

Dit maak je gelukkig bij weinig bedrijven zo mee maar wel bij NIVEA >:D<

• B2B

Een betaling naar een niet bestaand rekeningnummer wordt in eerste instantie afgeschreven.

Maar de volgende dag weer bijgeschreven met opmerking rekeningnummer onbekend of zo iets

Dus als ze niet goed verder kijken zouden zij alleen de afschrijving kunnen zien.

• peggy-sue

Ja, ze kunnen alles en iedereen de schuld geven maar het slaat echt nergens meer op. Dat mijn inzending samen met die van velen anderen niet zou zijn ontvangen is al raar, maar daar kunnen ze lekker post.nl de schuld van geven. (Misschien ook allemaal post.nl eens vragen wat ze toch met onze post gedaan hebben?).

Maar dat zoveel mensen zo stom zouden zijn om een verkeerd iban nummer te geven…geloven ze nu werkelijk dat we daar in trappen? En bovendien is dat iban juist bedoeld zodat er niet zo snel per ongeluk meer naar een verkeerd nummer overgeschreven kan worden, toch? Ik zou ook denken dat het dan teruggeboekt wordt.

• Sue-tje

Via Facebook heb ik al contact met iemand hieromtrend. Werpt een hoop licht op de zaak

jannah Schreef:

——————————————————-

> Krijg ik net een mailtje van NIVEA dat het eind

> juni is overgemaakt, maar wel naar een ander IBAN

> NR.

> Dit is toch ongelooflijk.

> Er waren toch meer mensen met het verkeerde IBAN .

> NR,

> Laten we eens contact met elkaar opnemen,

> Om de IBAN.NR te vergelijken.

> NL is bij mij goed dan komt er een verkeerd nr. de

> bank is wel goed en dan is er weer een 0

> teveel.

• Sue-tje

Ik zal even aangeven hoe t bij mij zit. LET OP dit is niet mijn echte iban, maar zo is t wel duidelijk hoop ik.

Mijn IBAN is NL10 ABNA 0001 2345 67

Het IBAN waar het naar is over gemaakt is: NL07 ABNA 0000 0123 45

Oftewel op paar cijfers na hetzelfde. Andere mensen komen hetzelfde tegen. Adres is hetzelfde, en Mijn naam was anders dan de naar overgeboekte. Oftewel ze lullen uit hun nek.