LIHL bonnen zomer 2014

• Gino

Ze moeten ze gewoon scannen, wat dacht men daar van?

Als het niet van het hoofdkantoor mag, dan zegt de kassa vanzelf wel ‘nee’ bij het scannen van de bon.

(Meerdere malen gebeurd en met deze zin kwam ik een eind)

• vosje

Net bij de AH geweest en voor 1,80 een hoop (bijna) gratis spullen gescoord.

• Chris Dekkers 1974

vosje Schreef:

——————————————————-

> Net bij de AH geweest en voor 1,80 een hoop

> (bijna) gratis spullen gescoord.

Wat had je dan allemaal Vosje?

• vosje

Ariel wasmiddel (goedkoopste soort), 2 flessen H&S, 2 flessen Herbal Essences, 2x Ambi Pur (goedkoopste soort spuitbus en navulding). De H&S is 2 flessen voor 5 euro in de aanbieding, de Herbal Essences ook. En op de Ambi Pur 30% korting.

Dus even goed kijken naar de prijzen, kortingen etc. Geloof dat dit het was. Heb alles al opgeruimd :)

• Marry

Vanmorgen bij AH optimel drink aanbieding 1,00 per stuk, met 35% extra korting datum 9-7.

En de lihl bon nog eens 1,00 eraf. Resultaat 2 pakken voor niets.

Zie in de folder van kruidvat dat alle scheermessen van Olaz 10 euro zijn, zouden we de bon kunnen inleveren? Dus een olaz scheersysteem voor 2,00?

• suhus

Hoe krijgt jullie deze bon.?

• san1960

lekker in het leven

• tammiek

Alle kruidvat vestigingen bij mij in de buurt doen geen actie op actie. Volgens mij pakjen de kassas de extra korting van de lihl bon niet

• Confetti

Hallo

Hoe werkt het nu precies, kreeg de bonnen voor de eerste keer in de bus.

Kun je de bonnen nu gewoon inleveren en krijg je het dan gratis of moet je eerst betalen en krijg je dan

het geld terug op je rekening, vroeg het vanmiddag bij AH en de cassiere zegt dat ik eerst moet betalen

en dan moet aanmelden op de site die op de achterkant van de bon staat en dan mijn geld via hun terug krijg.

wil het graag even weten voordat ik de bonnen inlever ander is het weer zo gedoe bij de kassa.

• eertje

De bonnen worden gewoon gescand aan de kassa en je krijgt direct korting.

Bonnen moet je inleveren bij de Cassaire, winkelier stuurt ze in en die krijgt zo zijn geld terug.