LIHL bonnen zomer 2014

• lydiam1

Weet iemand of je de bonnen bij de Emte ook in kunt leveren in combinatie met een aanbieding? Daar is de oral-b nu in de aanbieding namelijk…

• EstherP

Hier ook gelukt op de always inlegkruisjes. Normale prijs € 2,47 nu € 0,99 en bij aankoop van 2 stuks, bon ingeleverd en € 2,47 korting

• Marry

Sjonge jonge dat is ook raar, ik heb maandag zeker 6 verschillende verpakkingen samen met de cassiere gescand om te kijken welke er 99 cent waren, geen een uit het schap. Alleen uiteindelijk achter vandaan een doos met de kleine verpakkingen met 10 stuks….

• willy13

lydiam1

Bij de Em Te kan je de bonnen niet in een aanbieding inleveren.

• marjootje83

Etos: 50% oil of olaz op 1-2 augustus… NIET gelukt om de LIHL bon bij in te leveren…

Ook niet bij Kruidvat icm de actie…

• Famke84

Nieuwe folder van de AH staat online op de Spotta-app.

Alleen zie ik geen;

- Head & Schoulders

- Herbal Essences

@erwinmarloes; waar heb jij die aanbieding zien staan?

• Sanne

Hij staat onderandere op de appie site en app. Daar staan alle aanbiedingen al online vanaf donderdag avond 12 uur. Sowieso is die site een aanrader staat precies beschreven welke varianten van een bepaald produkt in de bonus is.

www.ah.nl/appie

• Famke84

Dank Sanne, mijn geduld wordt beloond ;) Bewust gewacht tot een goede actie en dit is een mooie één!

Maar blijf het apart vinden dat op de site meer acties staan dan in de folder. Neem aan dat dit in de winkel wel aangegeven staat als een extra aanbieding zeg maar.

Sanne Schreef:

——————————————————-

> Hij staat onderandere op de appie site en app.

> Daar staan alle aanbiedingen al online vanaf

> donderdag avond 12 uur. Sowieso is die site een

> aanrader staat precies beschreven welke varianten

> van een bepaald produkt in de bonus is.

> www.ah.nl/appie

• Sanne

Das het gekke, sommige aanbiedingen staan nergens kwam ik deze week achter met de always. Die zijn ook 99 cent per pakje en dat staat toch echt nergens. Deze h&s/wella aanbieding is vaker en staat vaak ook niet aangegeven. Hij was aan het begin van de lihl periode (dus begin juli) ook al een keer. Bij ons in de winkel stond maar liefst 1 klein bordje, terwijl er heel veel van het shampoo assortiment meedeed. Het stond nergens in de folder zelfs niet op appie.

Het loont dit soort fora in de gaten te houden en dan als je het niet zeker weet zon prijsscanner in de winkel op te zoeken.

• Jeancleo

Bij het Kruidvat is de swiffer gelukt. Hier lagen de starterkits, met 3 doekjes voor 1.99 afgeprijsd. Met LIHL bon, ging die 1.99 er ook af, dus gratis. Oral B lukte niet met kaartactivering van vandaag en LIHL bon, om er 2 gratis mee te krijgen.