LIHL bonnen zomer 2014

• dizzy

Bij mij staat er op de bon Always enkelpak, wat nu dus in de aanbieding is bij de AH. Heb dit vanmiddag gekocht en het werkte.

Naturella staat bij mij voordeelverpakking, en die is juist niet in de aanbieding bij de AH.

Hebben jullie dit ook? En is het bij de Naturella wel gelukt bij jullie?

• dizzy

Bij mij is het wel gelukt met de Always. Naturella niet geprobeerd omdat er bij mij op de Lihl bon staat grote voordeelverpakking….

• Marry

Bij mij stond naturella enkelpak…

Verwarrend allemaal. En bij mijn Ah hadden ze dus niet de gewone always in de aanbieding, ook op ah.nl niet. Volgens personeel ging het om een actieverpakking met inhoud 10 stuks. Waat voor inhoud heeft jou verpakking Dizzy? En wat was de prijs? 0,99.

• dizzy

Vandaar dat het bij de een wel lukt en de ander niet. Ze hebben blijkbaar voordeel- en enkelpak omgedraaid. Ik heb een gewoon pak gekocht, was volgens mij normaal €2,49, het was iig geen pak met 10 stuks.

• AnnemF

Bij mij is het allebei (Libresse/Naturella) gelukt. Volgens mij zijn er twee bonnen voor Naturella enkel en voordeelpak

• marjootje83

Duracell ultra power batterijen 50% korting in de bonus bij AH. Nu € 5,99 voor een 8-pack. Met € 3,50 kortingsbon LIHL nu nog € 2,50.

Gisteren gelukt.

• erwinmarloes

Komende week de laatste week om je bonnen in te leveren:

Bij de AH is in de aanbieding:

- optimel

- chocomel

- head & schoulders

- herbal essence

Doe er je voordeel mee!!

• Sanne

En de mr proper

• Sanne

Naar aanleiding van deze discussie heb ik meerdere verpakkingen van de always gescant bij de prijsscanner. En inderdaad. 99 cent. En niet de 10 count van de non deodorant versie ofzoiets. Gewoon de normal en de normal plus met wings. En deze staan niet op de appie app als in de bonus.

Ik raad iedereen aan ze zelf even te scannen, want het levert korting op de rest van je boodschappen op als je de lihl bon inlevert.

Bedankt voor de tip!

• EstherP

Hier ook gelukt op de always inlegkruisjes. Normale prijs € 2,47 nu € 0,99 en bij aankoop van 2 stuks, bon ingeleverd en € 2,47 korting