LIHL bonnen zomer 2014

• AnnemF

Pampers ook

• maverick3913

Het is toch zo dat je deze bonnen meerdere keren ontvangt(tenminste bij een vriendin wel)?Hier maar 1 x………..andere dit ook meegemaakt?

• Marry

Ja ik ook maar een x en soms tijden Later weer eens.

• Marry

De always is nu bij AH niet de gewone, het gaat om een verpakking van 10 stuks, dus niet icm LIHL bonnen. Erg verwarrend. De Naturella gaat wel.

• mollie80

bij mij is de always wel gelukt bij de AH , verpakking met 14 stuks (groene verpakking en vleugels :) )

dus 2 verpakkingen en nog geld toe!

• Angel

Molly: moet je van de always dan 2 verpakkingen kopen om de korting te krijgen of kocht je er 1 van en de naturella ook?

• Sanne

Je vroeg het niet aan mij, maar bij ons moeten de cassieres hun naam zetten op de bonnen die ze innemen. Dus het kan zijn dat ze verantwoordelijk worden gehouden als er iets niet klopt.

Als je je niet aan de voorwaarden van de bon houdt ( en er dus twee koopt) dan is dat coupon fraude. Als iedereen dat doet kan ik me voorstellen dat ze stoppen met de bonnen en dat wil niemand toch?

Dus koop gewoon twee pakken.

Anders kan je ze ook gelijk in je tas stoppen, zo betaal je helemaal niks (dit is zeker geen aanbeveling)

• Marry

Nou dat is ook raar. Drie verschillende verpakkingen geprobeerd, samen met 2 cassieres en nog een andere klant. Geen van die verpakkingen Always waren in de aanbieding.

• Sanne

Op de appie app staat dat de variant non-deo in de aanbieding is. Die hebben ze niet in elke winkel hoorde ik tijdens de vorige route 99.

• Nicolette Nanda

Hier gingen de bonnen zo de prullenbak in, niets in de kassa oid… Ik zei nog, je kan ze mij wel terug geven maar dat was ook niet de bedoeling helaas.