Monsterdoos

• zonnetje24

ook ff gekeken. onderstaande de domeinregistratie

Domeinnaam monsterdoos.nl

Status actief

Houder Hagens, C

Administratieve contactpersoon c.hagens@limefactory.nl

Registrar Tiscom Hosting B.V.

IJsselburcht 4

6825BP ARNHEM

Nederland

Technische contactpersonen c.hagens@limefactory.nl

DNSSEC ja

Domeinnaamservers ns1.tiscomhosting.nl

ns3.tiscomhosting.eu

ns2.tiscomhosting.net

Datum registratie 2013-11-15

Datum laatste wijziging 2013-12-30

Administratie door NL Domain Registry

Zag op de website van de limefactory ook wel een chris hagens

• Gino

Centerparcs bellen?

• monsterdoos

Monsterdoos is een initiatief van Lime Factory. Mocht je het niet vertrouwen of vragen hebben, bel of mail ons dan even direct. Je kan ons bereiken op werkdagen via 020 - 320 9002 en via info@limefactory.nl.

Je kan ook tot volgende week wachten, dan worden de Monsterdozen van deze week verstuurd. Als dan de ontvangers van de Monsterdoos hier willen aangeven dat ze aangekomen zijn, dan zal blijken dat het allemaal klopt.

• jn14

Die centerparcs koffers worden inderdaad al lange tijd aan gasten gegeven, wij krijgen bij elk bezoek zo'n koffertje.

Maar er staat nooit bij wie de uitgever daarvan is, dus in hoeverre dat klopt, dat kan ik niet zeggen.

• Ed

Ik ben nu in Center Parks. Volgens de Lime Factory website krijgt iedere bezoeker een Center Parks welkomskoffer. Ik heb geen koffer bij aankomst ontvangen.

update

Ik ben bij de balie wezen vragen.

Ik heb de doos meegekregen. Deze actie is precies wat op de website staat. Ik heb dit bericht aangepast naar de feiten.

• testpiet

Misschien even bij de balie vragen.

• pukkie

wij op 2 adressen de doos besteld gehad en gewoon netjes thuis ontvangen niks mis mee.

• Confetti

Heeft er iemand besteld en een rekeningnummer van het bedrijf ?

• margreetK

NL45DEUT0556977556

het is van een betalingsbedrijf…niet van lime factory zelf heb ik begrepen

ik heb besteld…anders wist ik het nummer niet ;)

mocht het niet zijn wat het is, dan komt het niet onverwacht

maar men moet een beetje vertrouwen houden…ik had/heb wel mijn twijfels maar heb de knoop ten gunste van de monsterdoos door gehakt

• Confetti

Ok bedankt, er hebben inderdaad meer bedrijven gebruik gemaakt van dat rekeningnummer zie ik.

het is dus gewoon afwachten maar.