Monsterdoos

• erwinmarloes

Ik heb m ook besteld!! Het vertrouwen is er. Sorry @monsterdoos dat we het vertrouwen niet hadden, maar er is al eerder een heel stel prikkers opgelicht, we zijn dus wat voorzichtig!

• Angel

met al die minis zie ik er geen 10 euro aan af….. of heb ik t mis?

• testpiet

Die Yeau siroop is € 3,39 bij ah voor 48 ml

• Utrechtse Bert

Tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag het pakket binnen wat ik vanmorgen besteld had. Erg vreemd maar okay. Verder moet ik aan Monsterdoos mijn welgemeende excuses aanbieden en raad iedereen aan om het pakket te bestellen het is zijn geld dubbel en dwars waard.

Bij deze ook nog even een foto van de inhoud (door gelinkt van mijn Instagram account)

http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xaf1/10576045_1489642537945856_1503851814_n.jpg

• shirly

Gelukkig dat er zoveel goede ervaringen zijn, heb gelijk zelf besteld.

• Flower4

ik heb vandaag ook de doos gekregen

• judith

door wie is het geleverd ? bij mij lag er een briefje van postnl in de brievenbus.

afzender stond er niet op en ook niet op internet.

vrijdag komen ze terug.

• Utrechtse Bert

Het pakket wordt door postNL bezorgd. Wel vreemd dat ze vrijdag pas weer komen. Morgen is ook gewoon een werkdag neem ik aan.

• judith

Utrechtse Bert Schreef:

——————————————————-

> Het pakket wordt door postNL bezorgd. Wel vreemd

> dat ze vrijdag pas weer komen. Morgen is ook

> gewoon een werkdag neem ik aan.

ik heb via internet aangegeven dat ik wil dat ze het pakket op vrijdag komen bezorgen.

uit de opgegeven opties kwam vrijdag voor mij het beste uit.

• feelings

Vindt iedereen het bedrag 9,95 waard wat betreft de inhoud? Ik zie best veel mini producten.