Vanaf morgen weer euro weken bij C1000

• Chris Dekkers 1974

http://m.c1000.nl/aanbiedingen?periode=volgende#active

• Gino

Ze worden steeds slechter…

• Chris Dekkers 1974

Ja Gino, dat vond ik eerlijk gezegd ook. Ik ben alleen prei gaan halen en pindakaas (en thuis zag ik dat de pindakaas 2 maanden over datum was….balen).

• axel

Jammer maar waar het is daar een aflopende zaak, ook het personeel is niet blij met deze acties.

• Gino

Door jumbo word er gewoon niet meer geinvesteerd. Stuk is stuk en kom maar terug als we jumbo zijn. Het hangt nog net niet op de deur.

En dat moet nog tot eind volgend jaar doorgaan…

• Nicolette Nanda

De acties vond ik juist super!

Ben heel heel blij dat we nog een paar maanden C1000 hebben

• Rene

Geen hamsterweken meer? Die hadden ook al deze week moeten beginnen net als bij alle andere supermarkten. Hopelijk volgende week

• B2B

AH heeft net zijn route 99 weken beëindigd.

Dus misschien daarom nog geen hamster weken

• Gino

Juist. AH is net geweest.

Maar zoals bij AH zaten veel producten tussen die de van voor prijs veel beter was. Zoals 2.59 voor 0.99. Bij C1000 zie ik dan veel 1.19 voor 1.00. Oke, 2 stuntproducten misschien.

Dat is net als die ‘stunt’ aanbiedingen op maandag en dinsdag. 0.39 cent voor 500 gram sperziebonen. Alleen vind ik deze voor de zelfde prijs gewoon de hele week bij de vomar.

• Rene

Ah start al een paar jaar standaard deze week in augustus met de hamsterweken. Ik weet dit omdat ik voor een vereniging voor een kleine 1000 euro inkopen moet doen. Tegelijk met de c1000 en hun euroweken en de Plus met hun aanvulweken. de route 99 weken vind ik de aanbiedingen juist niet veel soeps. Hamsteren was altijd duidelijk, lang houdbare producten om te hamsteren en voor 50% van de prijs. Men laat dit steeds meer los, dus geen lang houdbare producten meer, maar bv groente en fruit zogenaamd voor de helft van het geld terwijl dit gewoon standaard goedkoper is deze periode van het jaar, en niet 50% standaard maar ook wel 2+1 bijvoorbeeld. Hoop toch dat ze volgende week weer beginnen