Vanaf morgen weer euro weken bij C1000

• Famke84

Toevallig ook Halvamel koffiemelk 2 voor 1 euro? We zijn door de voorraad heen :(

Haha, toiletpapier! Heb nog pakken liggen van de vorige actie. Is nooit verkeerd!

• eliina

Ik kan wel janken haha! Om dat toiletpapier wordt in de vestiging waar ik werk letterlijk om gevochten. Maar goed, de halvamel volgens mij niet, vorige keer was dat een extra maandag/dinsdag aanbieding, ik weet niet of dit zich weer zal herhalen. Heb de folder alleen even vluchtig doorgekeken.

• Famke84

Ja, ik denk ook dat het een lot in de loterij is om een pak toiletpapier te bemachtigen ;)

Was de vorige actie ook zo, net binnen gekomen, binnen 5 min alles OP!

• eliina

Ja was het de eerste keer ook in onze vestiging, tweede keer was het beter geregeld en hadden ze meer besteld. Maar blijkbaar kan het per vestiging verschillen omdat niet elke C1000 extra besteld. Ik ga er vanuit dat dit keer het hele magazijn er mee vol staat!

• axel

Als ze zich bij de kassa aan de vaste regels van 4 aanbiedingen per artikel per persoon houden is er niks aan de hand, alhoewel met dat toiletpapier golden er bij ons andere regels.

• eliina

Ja daarom dus die boze klanten die gewoon ons gaan lopen uitschelden omdat ze dus “maar” 2 pakken mogen meenemen, want het is toch 4 per klant? Zucht..!!

• lambar

Staat de nieuwe folder nog steeds niet online?

• Crazy9

http://www.spotta.nl/winkel/c1000/folder

• Gino

Wat is dit voor onzin? Taksi nog maar 2x de aanbieding? C1000 gaat hard achteruit met de klant is koning.

AH heeft geen kooplimiet, heerlijk is dat. Ik denk ook dat ze daar toiletpapier voor 0.99 euro gewoon zouden hebben.

Het zijn die verrotte ondernemers die maar 40 pakken inkopen en de rest van de week niet meer. Kost ze teveel geld.

Heeft C1000 nog ergens vaste filialen? Dus zonder franchise.

• axel

Gino Schreef:

——————————————————-

> Heeft C1000 nog ergens vaste filialen? Dus zonder

> franchise.

Volgens mij zijn die allang overgedaan aan AH en waar die dubbel zat hebben ze doorverkocht aan o.a. de Dirk.