Ambassadeurs club lekker in het leven

• zonnetje24

ik mag ook testen en mail was er net toen de pakketdienst voor de deur stond. ik heb de pro 7000, en eerste wat me opvalt, wat een rustig apparaat

• Jet

Ook ik mag testen, gisteren de Oral B pro 5000 ontvangen.

• Sue-tje

ik heb uiteindelijk de Pro 600 ontvangen. Wat me bij het gebruik opvalt is dat het een melding geeft na elke 30 sec. Om van kant te wisselen in mond. Handig!

• Liefhebber

Hier de Oral-B Pro 2000 :)

• Suusjah

Ik heb de Oral-B Black pro 7000 ontvangen.. Wat een ingewikkeldheid, hahaha!! Met bluetooth en een ‘ Smart guide’ en allerlei opzetborstels. Hij hangt nog in de lader, dus even afwachten tot hij vol is. Daarna deze gadget maar eens goed ontdekken, want er zitten heel veel mogelijkheden op!

• raiza16

hier ook de 7000 ontvangen helemaal top maar wel wat om uit te vinden dus daar mee aan de slag

• Machteld

Ik mag ook testen, heb gisteren de Oral B PRO 600 thuis ontvangen!

• Machteld

Wat ik me nog afvraag: moet je de tandenborstels weer terug zenden na afloop van de testperiode of mag je hem houden? Kan er niets over vinden… aangezien sommige versie best flink aan de prijs zijn?!

• Jet

Je mag de tandenborstel houden (in ruil voor een heleboel reclame, staat op de site)!

• mirandaa

Hier ook de Oral B Pro 7000 black ontvangen. Jee duur en luxe ding zeg. Super dat we hem nog mogen houden ook!!