Ambassadeurs club lekker in het leven

• didaatje

Ik heb de pro 5000 ontvangen. Fantastisch wat een verschil met mijn oude!!

• ghislaine

Ik heb de oral black pro 7000 ontvangen om te promoten , ik vind hem er super mooi uitzien voor een tandenborstel.

Maar ben ik oud aan het worden of zo? 200 euro voor een tandenborstel?:)o kan me nog een tijd herinneren dat ik er 4 voor een gulden kocht omdat ik geen geld had

• judith

heb dinsdag mijn pakket ontvangen (pro 5000). stond al sinds vorige week bij mijnpakketpost.nl dat ik een pakje zou ontvangen (alleen was de afzender onbekend). dinsdagmiddag kreeg ik de mail dat ik mocht testen (toen wist ik al wat). staat in de oplader, heb het nog niet gebruikt.

• Willem78

Jeej ik mag ook testen, heb de Black Pro 7000 gekregen. Ben benieuwd!

• rilana213

hier de 2000.. ook een mooi ding, maar toch een heel klein beetje jaloers op de 7000. ik houd wel van gadgets.

• Sue-tje

Het zal vast niet de bedoeling zijn, maar ik heb vanmiddag een 2e pakket ontvangen. Dit keer zit er een 2000 in. Ik vind t niet erg, maar het zit mijn toch niet lekker. Hou dus de doos met de tandenborstel dicht, en heb Anouk een mail gestuurd. Ook heb ik een gespreksbericht geschreven. Ben er best wel wat van geschrokken, neem toch aan dat dit niet de bedoeling is? Ook al is het dan niet mijn fout…

Hoop snel antwoord te krijgen van Anouk.

• Marry

Dat is gek, zo'n lange tijd na de start…

• testpiet

Sue-tje Schreef:

——————————————————-

> Het zal vast niet de bedoeling zijn, maar ik heb

> vanmiddag een 2e pakket ontvangen. Dit keer zit er

> een 2000 in. Ik vind t niet erg, maar het zit mijn

> toch niet lekker. Hou dus de doos met de

> tandenborstel dicht, en heb Anouk een mail

> gestuurd. Ook heb ik een gespreksbericht

> geschreven. Ben er best wel wat van geschrokken,

> neem toch aan dat dit niet de bedoeling is? Ook al

> is het dan niet mijn fout…

> Hoop snel antwoord te krijgen van Anouk.

Netjes (tu)