Ik kan de code helemaal niet gebruiken. Krijg steeds een foutmelding code niet gevonden
Ik lees op een andere site dat sommige hem niet krijgen omdat ze niet op de lijst staan van mensen die een doos gekocht hebben.
Het kan dus nog fout gaan. Al hoewel ik wel een verzendmail gehad heb. Maar dat was bij die mensen ook. Goed dat ik nog niets gezegd had tegen de gene aan wie ik hem kado wilde doen
Beste,
We hebben je bestelling ontvangen van de Mini deksel met de kortingscode van Wij.
Bij Wij Jonge ouders kon je een cadeaudoos bestellen. Hierin zat ondermeer een Campus Mini zonder deksel met een code om de deksel er zelf bij te ontwerpen.
Ik zie je niet op de lijst staan van mensen die zo’n cadeaudoos besteld hebben. Helaas kunnen we de deksel dan ook niet kosteloos aan je opsturen. Mocht je deze doos wel bij Wij besteld hebben dan verneem ik dat uiteraard graag van je.
Uiteraard kun je altijd zelf een leuke Mini Campus ontwerpen en bestellen. met de kortingscode ZEND-14 betaal je tot 15 oktober geen verzendkosten.
Met vriendelijke groet,
Mariette van der Vuurst
Het MyMepal Team
My-Mepal-final-logo300px
Nijverheidsweg Noord 130-19
3812 PN Amersfoort
033-4481097
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?