Gratis deksel

  • B2B

    Hhahaha en dan sturen ze wel nog een tevredenheidsmail :)

    Er gaat daar duidelijk iets niet helemaal goed.

  • Gitje

    Ja hier ook, maar ik heb helemaal niets ontvangen,

  • caafje

    Die tevredenheidsmail kreeg ik ook.

    En 1 van de ontvangers van de mail van de stagiair, beantwoordde het bericht naar iedereen: zo krijg je nu SPAM!

  • aktie

    Heb ook de tevredenheid mail, nou die zullen we dan maar ff beantwoorden, want ben niet tevreden over dit onzichtbare deksel.

  • Nicolette Nanda

    Aktie,

    Wel handig dat je zo alle broodjes / stukjes fruit etc zo goed kan zien liggen!!

  • aktie

    >:D Aktie,

    > Wel handig dat je zo alle broodjes / stukjes fruit

    > etc zo goed kan zien liggen!!

  • ekmaat

    Ik had ook een tevredenheid mail ontvangen en daar op gereageerd.

    Dit was het antwoord wat ik kreeg:

    Bij Wij Jonge ouders kon je een cadeaudoos bestellen. Hierin zat ondermeer een Campus Mini zonder deksel met een code om de deksel er zelf bij te ontwerpen.

    Helaas is er misbruik van de kortingscode gemaakt en is op internet de indruk gewekt dat het om een gratis complete mini zou gaan. Dit is niet waar, als je de code intoetst staat er ook duidelijk vermeld GRATIS DEKSEL mini Campus.

    We vinden het heel vervelend maar we kunnen helaas alleen de mensen die de cadeaudoos bij Wij Jonge Ouders gekocht hebben hun losse deksel sturen.

    We vinden het vooral erg vervelend dat we zoveel mensen moeten teleurstellen en dat is ook absoluut niet onze intentie geweest . We hebben deze actie in goed vertrouwen uitgeschreven maar zullen de volgende keer zeker unieke nummers gebruiken.

    We hebben iedereen een email gestuurd met een uitleg en onze oprechte verontschuldigingen en als tegemoetkoming een korting mocht je alsnog iets willen bestellen

  • moontjemoon

    en daar heb ik weer op gereageerd… open email adressen en nog 1 ding wat me dwars zit/zat , maar daar heb ik nog niets op terug.

  • couponoma

    21-9 besteld + bevestigingsmail

    22-9 een mail dat bestelling verzonden is

    24-9 een mail dat je alleen de deksel krijgt als je op de lijst staat. Maar bestelling was 22-9 toch al verzonden?

    Hoe kunnen ze dan 2 dagen later een mail sturen dat je de deksel toch niet krijgt? Hebben ze de deksel bij DHL er weer uit gehaald?

    Geen Evaluatie mail ontvangen.

    Dochterlief heeft ook 21-9 besteld, 22-9 verzonden mail gekregen, geen mail over op de lijst staan en wel een Evaluatie mail.

    Beide hebben we tot op heden geen deksel gezien.