hoeveel mensen komen op deze site?

  • Yorien

    He, er ging wat fout.

    Ik ben het met Annett eens het blijft moeilijk.

    Maar als ik sommige dingen wel door zou geven dan komen die acties nooit meer terug en dat zou ook jammer zijn. En ik zal niet de enige zijn die per toeval acties tegenkomt en ze niet meldt, vermoed ik. In het begin was het op gratis punt een sport om als eerste een actie te melden. Die tijd is inmiddels voorbij.

    Dat van Nivea is een vaag verhaal. Maar ik ben er van overtuigd dat mensen hem 2 of meerdere keren invullen en dan heb je natuurlijk aan 2500 nieuwsbriefabonnees voldoende. Ik was wel op tijd maar heb hem voor mijn moeder ingevuld, ben zelf tenslotte nog geen 45. Ik ga hem dan geen 2e keer voor mijn moeder op mijn adres aanvragen maar ik denk dat het merendeel van de mensen dat wel doet en ja dan zijn 5000 stuks zo op. Het is de maatschappij die zo hebberig is. Ik geef liever meerdere mensen een kans dan dat ik sommige acties op de hebberigheid kapot laat gaan.

  • Aal

    Ik heb in iedergeval geen tijd om de hele dag internet af te stropen naar acties, of alle suppermarkten door te struinen.

    Ben de mensen die daar wel tijd voor hebben en zo'n aktie hier plaatsen dankbaar, dan kan ik tenminste ook mee doen.

    Er komen regelmatig enquetes voorbij van voor de eerste 100 een muts of voor de eerst 200 een weet ik veel, dat soort dingen ben je toch vrijwel altijd te laat. Je moet dan net het geluk hebben dat je op de site zit als ze de aktie er net opgezet hebben.

    Bij nivea was mijn mail nog geen 5 minuten oud toen ik wilde aanvragen, maar was toch al te laat. Vraag me wel eens af of er dan daadwerkelijk wel 5000 zijn weggegeven.

    Desondanks ik blijf overal aan mee doen en de ene keer heb je geluk en krijg je wat en de andere keer nou jammer dan, dan heeft een ander geluk.

  • Annett

    ik denk dat sommige e-mails in bulks gestuurd worden, dus niet iedereen ontvangt op hetzelfde tijdstip de e-mail, ze worden gespreid over een bepaalde periode, dus iemand krijgt de de e-mail al in de ochtend en iemand anders eerst in de middag, sommige worden misschien ook gewoon 's nachts gestuurd om de server minder te belasten

    aan de ander kant had ik ook al vaker dat ik zeker wist dat ik er vroeg bij was, maar het product toch niet heb ontvangen en mensen die later waren wel…dus soms lukt het en soms niet

  • joep

    Ik zet op deze onopvallende plek nu een leuke actie. Kijken of ie snel verspreid wordt.

    Vohgens mij is iedereen winnaar tot de voorraad strekt.

    http://www.uweigendrogist.nl/decemberactie/

    Antwoord: Basic huismerk

    Ik had een tas die je bij de opgegeven drogist kunt ophalen vanaf 19 januari met de winnaarsmail.

  • joep

    De uw Eigen Drogist Shopperbag is gevuld met Basic tandpasta, Basic Face Wash en Basic wattenschijfjes

  • Els

    Joep, bedankt

  • Lois

    Ja Joep zeker bedankt, leuk dat je die deelt.

    Ik kende hem nog niet en vind deze zeer de moeite waard.

    Gr, L*DIS

  • Hiddo

    Bij mij zit er geen filiaal in de buurt, maar leuke actie. Misschien dat ze wel per filiaal een x aantal tassen beschikbaar stellen.

  • Ingrid

    Hallo,

    Ik heb de discussie gelezen, wil wel eens wat plaatsen, maar zie dan dat anderen dat al gedaan hebben. De good-will is er dus wel…

    Groetjes, Ingrid

  • janine

    hoi,

    Ik lees hier altijd graag mee, en doe ook mee als er iets bij zit wat me erg leuk lijkt, en waar ik wat mee kan. Ik probeer ook zelf af en toe wat te plaatsen , maar jullie zijn erg goed ;)

    Ik ben blij dat er zoveel mensen zijn die de actie's willen delen, zodat er nog meer mensen plezier van hebben, en de fabrikanten ook, want het is toch ook een leuke reclame .

    Het is inderdaad wel jammer dat er soms misbruik van code's wordt gemaakt, waardoor je ook als eerlijke koper van een produkt soms misgrijpt.

    Of zoals bij Nivea, dat je dus al te laat bent als je je email met de nieuwsbrief leest. Maar dat hoort ook een beetje bij de sport. En een leuke actie van de eigen drogist Joep! bedankt.