hoeveel mensen komen op deze site?

  • Lois

    Een typisch voorbeeld van wat hier al geschreven is overkwam mij vanmiddag.

    Ik kreeg de nieuwsbrief van Proefmonsters met Actie van de Week

    Attends Proefpakket

    Heb je last van urineverlies? Vraag dan gratis een proefpakket Attends verbanden tegen urineverlies aan.

    Ik heb deze ingevuld en nog geen half uur later telefoon van het bedrijf zelf, hoe ik er terecht kwam.

    Ik heb eerlijk verteld via proefmonsers.nl en nu kijk ik en wat denk je?

    Helaas, deze actie is afgelopen. Klik op het menu voor andere gratis producten, excuses voor het ongemak.

    Bedankt voor uw begrip.

    Veel bedrijven zijn niet blij met dit soort actie's, blijkt wel.

    Gr, L*DIS

  • KarinB

    nou toen ik net op de tena-site ging kijken kon ik nog steeds een gratis proefpakket aanvragen. Heb ik niet gedaan, want ik val niet in de doelgroep. En dit is nou echt zo'n product waar je niks aan hebt als je niet binnen de doelgroep valt, dus mensen die het aanvragen zijn gewoon interessant voor het bedrijf.

    Ze zouden zichzelf in de vingers snijden als ze dan stoppen met acties. Wellicht hebben ze de site zo ingesteld dat je per ip-adres maar één keer kunt invullen?

  • meriam

    Leuke actie, Joep. Dank je wel!

  • martina

    Hoi Beste mensen

    Mijn naam is Martina en ik kom weleens op jullie site even snuffelen, heb ook weleens een reactie achter gelaten, maar nog niets geplaatst want als ik iets vind staat het hier al.

    Ik ben ook lid van een klein msn groepje waar wij gratis acties delen, en ook vraag ik zelf weleens gratis staaltjes aan bij bedrijven, en dan alleen dingen waar ik ook daadwerkelijk iets aan heb.

    Wat betreft de nivea actie ed. ben ik het met jullie eens, tegen zoiets kun je niet reageren of het is op.

    Wat ik wel weer goed vind is de sites waar je eerst iets moet doen voordat je iets krijgt, zoals laatst bij Felix, moest je eerst een best wel moeilijke puzzel maken, en dat heb ik gedaan en vandaag lag er iets lekker voor mijn kat op de deurmat.

    Groetjes Martina en Joep erg leuk dat je hier in deze discussie een actie hebt geplaatst.

  • KarinB

    Nou, hij is gespot hoor! Staat sinds vanmiddag op gratiz.nl Weten we dus zeker waar Erik zijn info vandaagn haalt…!

  • sandy

    ?????KarinB schreef:

    >

    > Nou, hij is gespot hoor! Staat sinds vanmiddag op gratiz.nl

    > Weten we dus zeker waar Erik zijn info vandaagn haalt…!

    Waar gaat dit om eigenlijk?

  • Hiddo

    Klein voordeel dat de actie toch is uitgelekt: er is nu ook een bon voor een gratis huismerkartikel aangetroffen op de site:

    gratis basic gezichtsreinigingsdoekjes:

    http://www.uweigendrogist.nl/01-uweigendrogist/serviceartikelen.php

  • Lois

    @ KarinB, het gaat niet om de Tena actie!

    Ik heb het over Attends, is iets anders.

    L*DIS

  • KarinB

    Ook bij Attends zou ik nog een proefpakket kunnen bestellen mocht ik dat willen… weet niet waar het aan ligt hoor, want ik wil ze juist niet ;)

  • Lois

    Maar das niet meer via de site proefmonsters.