hoeveel mensen komen op deze site?

  • Jan

    Hoi Martina,

    Zo denk ik erook over dat alsje wat aanvraagt wat je ook gebruiken kunt.

    Het is jammer als je het toch niet leuk vind en in de prullenbak terecht kom.

    Voor de rest erg leuk dat deze site bestaat,zo kan je toch wat samen delen.

    Veel plezier met allerlei acties.

    Gr Jan

    martina schreef:

    >

    > Hoi Beste mensen

    >

    > Mijn naam is Martina en ik kom weleens op jullie site even

    > snuffelen, heb ook weleens een reactie achter gelaten, maar

    > nog niets geplaatst want als ik iets vind staat het hier al.

    >

    > Ik ben ook lid van een klein msn groepje waar wij gratis

    > acties delen, en ook vraag ik zelf weleens gratis staaltjes

    > aan bij bedrijven, en dan alleen dingen waar ik ook

    > daadwerkelijk iets aan heb.

    >

    > Wat betreft de nivea actie ed. ben ik het met jullie eens,

    > tegen zoiets kun je niet reageren of het is op.

    >

    > Wat ik wel weer goed vind is de sites waar je eerst iets moet

    > doen voordat je iets krijgt, zoals laatst bij Felix, moest je

    > eerst een best wel moeilijke puzzel maken, en dat heb ik

    > gedaan en vandaag lag er iets lekker voor mijn kat op de

    > deurmat.

    >

    > Groetjes Martina en Joep erg leuk dat je hier in deze

    > discussie een actie hebt geplaatst.

  • KarinB

    @ Lois, oké het was mij niet duidelijk dat je dat bedoelde.

    Het bedrijf heeft de maker van de site Proefmonsters dus benadert met het verzoek de link naar hun site te verwijderen en dat is daarna ook gebeurt. Waarschijnlijk bang omdat mensen die geen echte interesse hebben in de producten de proefpakketjes gaan aanvragen. Ik betwijfel of dat echt zo is, maar ja, blijkbaar vond het bedrijf het niet fijn al die extra bezoekers.

    Maar voor de mensen die interesse hebben in incontinentie materiaal; bezoek de sites van Attends, Envive, Depend etc. en je kunt op elke site wel een proefpakketje aanvragen.

  • KarinB

    Ben ik de enige, ik kan de mail niet meer vinden, en heb toch echt wel meegedaan aan de actie van ‘uw eigen drogist’ en de winnaarsmail heb ik ook ontvangen.

    Heb al mijn emailadressen nagekeken, maar hij is er niet meer. Wilde hem nu uitprinten en in mijn portomonnee doen, maar kan hem dus niet meer vinden. Hoe kan dat?

    Kan een email zich zelf opruimen?

    Als iemand zo vriendelijk wil zijn om mij de mail door te sturen dan zou dat heel fijn zijn. BVD

  • Hiddo

    Karin, ik denk dat niet veel mensen meer je laatste reactie lezen (in dit oude topic).

    Ik zou als ik jou was gewoon een nieuw bericht aanmaken, dan krijg je denk ik wat meer reacties. Zelf kan ik je helaas niet verder helpen.

  • Annett

    ik heb de e-mail nog, maar er staat nu een rode kruisje in plaats van de afbeelding, ik had de mail toevallig toen gelijk uitgeprint…

    op het andere forum (gratis.punt.nl) heeft iemand de mail doorgemaild aan andere mensen (weet niet of het een kopie is of gescanned), maar je kunt misschien via de website van de drogist zelf vragen, want meer mensen hebben dat probleem…