Gratis diner voor 2e persoon bij aankoop van 2 Royal Club actieflessen

  • Marijke_

    Gratis diner voor 2e persoon.

    Ga jij voor een net iets spannender avondje uit dan thuis op de bank?

    Met de Royal Club actie `Gratis Diner voor 2e persoon` kun je heerlijk genieten van een culinair avondje uit.

    Bij aankoop van 2 Royal Club actieflessen kun je je nu laten verrassen door de creaties van de kok bij een groot aantal restaurants.

    De actie is geldig van 1 januari 2014 tot en met 31 mei 2014.

    Hoe werkt het?

    Koop 2 Royal Club actieflessen met actie-etiket en gouden dop. Onder elke gouden dop vind je 1 unieke actiecode.

    Vul 2 actiecodes hieronder in en geef je gegevens door. Je ontvangt een persoonlijke Royal Club Diner Card.

    Print deze Card uit en neem hem mee naar 1 van de 100 deelnemende restaurants.

    Je dient wel van tevoren telefonisch of online te reserveren bij het restaurant van jouw keuze. Dat wordt een avondje heerlijk uit eten!

    ► www.royalclub.nl ◄

  • Famke84

    Leuke actie, nu bij de AH 1+1

  • Marijke_

    Dat is een goede tip Famke84, ik heb bij AH 2 actieflessen kunnen scoren! (tu)

  • Chrisje9999

    Bedankt ook hier de flessen bij AH met gouden dop gevonden.

  • Gitje

    Ga ook op zoek, dank je voor de tip Marijke.

  • koopje

    Ook 2 flessen bij AH kunnen bemachtigen een koopje 2e was gratis. Maar… nu zijn beide codes op de flessen hetzelfde.

    Heeft iemand ook deze ervaring?

    Maria

  • Mariëtte

    @Koopje, ook royal club gehaald bij AH, maar tot nu toe in 2 flessen elk een verschillende code.

    Staat er in het zwart in.

  • buijsje

    Moet wel zeggen dat de codes heel slecht te lezen zijn. Je moet er onderhand een vergrootglas bij hebben.

  • Chrisje9999

    Code staat binnen in de dop.

    koopje Schreef:

    ——————————————————-

    > Ook 2 flessen bij AH kunnen bemachtigen een koopje

    > 2e was gratis. Maar… nu zijn beide codes op de

    > flessen hetzelfde.

    > Heeft iemand ook deze ervaring?

    >

    > Maria

  • koopje

    Dank voor jullie reacties. Heb nog 2 flessen gekocht bij AH en één heeft weer dezelfde code dan die ik al had.

    Ga er nu opletten als ik er een koop. Het is wel de Royal club light die ik koop.

    Als de flessen vol zijn is de code redelijk te lezen maar zodra hij leeg is niet te doen.

    Maria