Gratis diner voor 2e persoon bij aankoop van 2 Royal Club actieflessen

  • alelaide

    Ik kan Rijdes aan de Gracht in Amersfoort aanraden! Heerlijk gegeten, attente bediening en prima porties.

  • MaartjeG

    Bedankt voor je reactie, Alelaide! In de spelregels staat dat je een verrassingsmenu krijgt van een bepaald bedrag. Klopt het dat je niet van tevoren weet wat je te eten krijgt?

  • alelaide

    Dat klopt. Je kan wel aangeven wat je echt niet lust. Het is een klein zaakje en ze serveren sinds een half jaar diners. De zoon een ervaren kok is erbij gekomen in de zaak. En ik vond dat hij erg lekker kan koken.

  • mirandaa

    Bij mijn restaurant konden we gewoon zelf het gratis 3 gangen menu samenstellen van de kaart. Dus zelf een voor, hoofd en nagerecht gekozen helemaal gratis en ook nog een gratis glas drinken.

    En de andere persoon moest ook zelf een voor, hoofd en nagerecht kiezen en alleen dat hoefde betaald te worden.

    Dus het verschilt per restaurant.

  • koopje

    Ik heb nog 3 codes voor 2e diner gratis bij Royal Club, geen codes van de dop maar de code die je uitprint als je de codes van de doppen hebt ingevuld op de site van Royal Club.

    Wie heeft belangstelling? Graag wel de verzendkosten vergoeden, geldig t/m 30 september.

    Maria