Gratis diner voor 2e persoon bij aankoop van 2 Royal Club actieflessen

  • maverick3913

    Ik zal Nevy Amsterdam niet aanraden,die hebben het helemaal verkeerd begrepen 2=1….

    Je krijgt halve porties op je bord(alsof een normale portie al voldoende is!!)

  • koopje

    Codes zijn vergeven!!!!

    Maria

  • koopje

    Wie kan ik blij maken met codes van Royal club voor het 2e diner gratis bij diverse restaurants

    Kan nog tot 31 mei. Graag een PB.

    Zie voorwaarden Royalclub

    Maria

  • Mariëtte

    De coupon is vergeven en gemaild naar een vaste prikker van het prikbord. Helaas heeft het geen zin meer om te reageren.

    Hallo alle mensen van het prikbord,

    Voor 1 iemand die wil heb ik via de mail een bon van Royal Club om met twee personen te eten en voor eentje te betalen en een drankje erbij.

    De eerste die me een mail stuurt en deze hebben wil krijgt deze van me. Graag geen flauwe berichten!

    Succes ermee en de bon kan gebruikt worden tot en met 31 mei 2014.

  • 10eke

    Heb geen codes meer… :(

  • claddagh

    Hoi 10eke , ik had je een pb gestuurd.

  • Chrisje9999

    Deze actie is verlengd.

    De Royal Club actie ‘Gratis Diner voor 2e persoon’ is wegens succes verlengd.

    Ook zijn de deelnemende restaurants vernieuwd! Ga jij dus voor een net iets spannender avondje uit?

    Dan kun je bij aankoop van 2 Royal Club actieflessen heerlijk genieten van een culinair avondje.

    De actie is geldig t/m 30 september 2014 m.u.v. officiële feestdagen.

  • koopje

    Heb hier 4 codes van Royal club voor 2e diner gratis, geldig t/m 30 september.

    Graag een PB

    Maria

  • wimenansmettes

    natuurlijk Bitter Lemon weer zoals altijd en nu n 2e diner gratis. Top

  • MaartjeG

    Heeft iemand weleens gebruik gemaakt van deze actie (provincie Utrecht) en wat was hiervan jouw ervaring?

    De reactie van maverick3913 heb ik gelezen.