trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• Famke84

Ook ik ben in Leeuwarden goed geslaagd. Was verbaasd dat de schappen zo vol waren, genoeg keuze!

Thanx voor de tip!!

• rooscoco

Hier gelukt vandaag, waren nog een paar flessen maar voldoende bonnen. Bedankt voor de tip!

• Pluis

Dank voor de tip!

Mag je zelf kiezen welke combinatie van vier producten je maakt? Of moet je een keuze maken tussen shampoo of conditioner?

• iya786

In de trekpleister in almere buiten werd niet eens bijgevuld nadat alles op was, en als je het navraagt zeggen ze ook steeds dat ze niet gaan bijvullen. De hele week zijn de schappen al leeg. (td)

• iya786

En in de trekpleister in Groningen (Oude Ebbingestraat 32) wordt ook pas woensdag weer bijgevuld.

• willempie

Speciaal een eind gefietst maar helemaal noppes in Dordrecht. Zijn we ondertussen wel gewend. Wel formulieren maar voor de rest niks. Zijn we onderhand wel gewend van Trekpleister. De winkels gaan per slot van rekening niet voor niets over in een kruidvat.

• iya786

Ze wisten dat deze actie zou komen en hadden hier zelfs winst mee kunnen maken, Nivea betaald ons per slot van rekening terug en niet trekpleister. Plus zou het wel zo klantvriendelijk zijn geweest voor ons allen om alles de hele week netjes op voorraad te hebben.

• peggy-sue

Nou zeg, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kreeg een mailtje terug dat ze het niet ontvangen hebben en een verwijzing naar de voorwaarden waarin staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor zoekgeraakte inzendingen. Terwijl ik in mijn mail via zo'n contactformulier al had aangegeven dat ik zo de scan met kassabon en ingevulde coupon door kon sturen. Dat heb ik nu alsnog gedaan maar ik heb zo het gevoel dat ze niet gaan uitkeren. En dat zou ik toch wel een heel slechte actie vinden.

• Jo12

Ook ik krijg bericht dat ze mijn inzending niet hebben ontvangen. Ze verwijzen naar punt 3.10 van hun actievoorwaarden.

• peggy-sue

Dat is wel toevallig zeg. Zowel de inzending van Jo12 als die van Abel en mij zijn zoekgeraakt. Ik weet dat de post af en toe iets kwijt maakt maar zoveel? Ze kunnen toch niet verwachten dat we dat geloven. Eerst hadden ze al vertraging opgelopen door het succes en nu dit. Slecht hoor! Jo12, ga je ze nog mailen?