trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• Jo12

Ik heb ze gemaild dat ik gelukkig een foto heb gemaakt van mijn inzending, en die heb ik bijgevoegd. Een vriend van mij heeft ook zijn geld nog niet terug, maar had nog niet gemaild. Zal ook wel ‘kwijt’ zijn? Heel vreemd hoor, en als ze aan de hand van mijn foto niet gaan uitbetalen is het echt hele slechte reclame voor Nivea :(

• Ed

Hier ook twee personen die nog geen geld hebben terug ontvangen.

• Jo12

Ik zou er maar eens een e-mailtje aan wagen Ed. Dan zien ze misschien bij Nivea ook in dat dat wel heel veel verdwenen post is….?

• abel

Hoera, ik heb vandaag het geld op mijn rekening gekregen. Dus het helpt om een foto van je inzending te maken.

• Jo12

Gelukkig doe ik dat de laatste tijd elke keer. Komt het hopelijk toch nog goed (tu)

• monique

Jee zeg; ik krijg ook een mail dat en de post van mijn vader en die van mij niet zijn aangekomen!

Wat een leugenaars zeg!! Gelukkig scan gemaakt, hoop dat het alsnog goed komt, is een groot bedrag.

• peggy-sue

Wat een boefjes zeg ;-) blij dat jij het hebt ontvangen Abel…ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

• mugske

Mijn inzending hebben ze dus blijkbaar ook niet ontvangen. Inderdaad vreemd dat er zoveel inzendingen ‘kwijt’ zijn geraakt.

• Ed

Er is daar iets vreselijk uit de hand gelopen. Een stagiaire die geen zin meer had?

• peggy-sue

Ze hadden al vertraging met uit bijetalen door ‘het grote succes’. Ik denk dat ze het een iets te groot succes vonden en dus maar willekeurig wat inzendingen in het ‘ronde archief’ hebben gedeponeerd.