naar welk mail adres moet ik mailen???
Bij deze de reactie op mijn mail aan Nivea. Ik heet niet zoals ze mij niemand, maar deze persoon woont wel op exact mijn adres? Straat postcode huisnummer kloppen. Achternaam is 4 letters, mijne niet, deze oplichtersbende heeft blijkbaar een te goede actie gehad. Voor wij hier kwamen wonen heeft 10tallen jaren een echtpaar hier gewoond die niet zo heette. Ik koop nooit geen Nivea meer, Helemaal niks meer. Dit truukje is zeer, zeer triest. En ik zal het overal vermelden zodat iedereen hiervan komt te weten.
Geachte mevrouw 00000000,
Wij willen u danken dat u de tijd heeft genomen contact met ons op te nemen. Graag komen wij terug op uw email van 30-7-2014.
Op 10 juli j.l hebben wij het aankoopbedrag reeds overgemaakt op het IBANnr van de heer , mevrouw 0000, woonachtig op het door u opgegeven adres. Wij verwijzen u naar onze actievoorwaarden.
Net contact gehad met de bank. Dit is ronduit onmogelijk een IBAN is persoonsgebonden. Daarnaast gaf hij aan dat er maar 1 straat en huisnummer is in mijn woonplaats het opgegeven is. Oftewel dit is echt niet waar. De dame aan de telefoon was ook ronduit grof. Stuur altijd een kaartje meer die ik opplak over het adres en gegevens vak zodat schrijffouten onmogelijk zijn. Dus hier kan het niet aan liggen. Heb deze ook aan het mailadres gestuurd zodat ze zien dat ik alle gegevens goed heb toegestuurd. Ik voel mij nu het opgelicht. Heb het op diverse fora al gezet, ook op hun facebook pagina heb ik t opgeschreven. Ben nu heel benieuwd hoe dit verder gaat. Kom op, exact mijn adres en iban nummer maar een andere naam en het staat er niet op? Knap!
Ja dat dacht ik ook, en heb dan ook gemaild dat ik graag zou willen dat ze mijn IBAN vergelijken met naar wie het geboekt is, en of ze nogmaals de straat willen bekijken. Ook wilde ik in deze mail graag weten wie mijn adres gebruik omdat dit fraude is. En ik hier wat mee wil gaan doen. Heb gemaild dat ik contact heb gehad met de bank en zij zeggen ook dat dit ONMOGELIJK is. Ben benieuwd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?