trekpleister gta nivea shampoo of conditioner

• testpiet

Helaas word dit niet altijd door de bank gecontroleerd, als naam en rekening maar een match zijn, dan is dit meestal voldoende.

• Sue-tje

willy13 Schreef:

——————————————————-

> Sue-tje.

> Heb je nog een kopie van de gta?

Ik heb de kassabon kopie op de pc staan.

Echter madame verwijst naar de voorwaarden, en geeft aan betaald is betaald…:X

• Sue-tje

testpiet Schreef:

——————————————————-

> Helaas word dit niet altijd door de bank

> gecontroleerd, als naam en rekening maar een match

> zijn, dan is dit meestal voldoende.

Helaas klopt dit dus ook niet, naam komt niet overeen. Adres wel, maar naam is heel anders. 4 letters ipv 8 letters…

• B2B

Naam en rekeningnummer hoeft helemaal niet met elkaar te matchen.

Dat is alleen post de oude gironummer zo.

Als de 11 proef maar klopt van het rekeningnummer.

Hierdoor is het ook zo makkelijk om via marktplaats mensen op te lichten. Aangezien ze

een valse naam op kunnen geven. Bank let er toch niet op. En de bank mag geen gegevens verstrekken

van de werkelijke eigenaar van de rekening.

• Sue-tje

B2B Schreef:

——————————————————-

> Naam en rekeningnummer hoeft helemaal niet met

> elkaar te matchen.

> Dat is alleen post de oude gironummer zo.

> Als de 11 proef maar klopt van het

> rekeningnummer.

>

> Hierdoor is het ook zo makkelijk om via

> marktplaats mensen op te lichten. Aangezien ze

> een valse naam op kunnen geven. Bank let er toch

> niet op. En de bank mag geen gegevens verstrekken

> van de werkelijke eigenaar van de rekening.

Ik heb t ook niet aan de bank gevraagd. zij konden alleen geen bijschrijving van het bedrag van NIVEA vinden en ze zeggen dat t niet kan.

Wil bewijs van NIVEA zien. Als t dan toch mijn gegevens zijn op mijn adres en IBAn moet dat niet lastig zijn toch?

• B2B

Nee dat moet niet lastig zijn.

Ze kunnen toch een uitdraai maken vanuit de bank van de overschrijving.

• marjanneke1967

Het is eigenlijk toch te gek voor woorden hoeveel excuses ze verzinnen om niet te hoeven uit te betalen.

ik heb net ook een mail ontvangen dat ze mijn gegevens niet hebben ontvangen.

Ik ga een mailtje naar radar aan wagen en kijken of zij hier ook klachten van hebben ontvangen…..

• Jo12

Die vriend van mij kreeg vandaag te horen dat het bedrag is over gemaakt:

Uw betaling is inmiddels overgemaakt. Wegens overweldigend succes heeft de betaling langer geduurd dan verwacht. Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor deze vertraging.

• monique

Misschien kunnen we gezamenlijk iets doen; bv openbaar op de facebook pagina van Nivea vermelden wat per persoon onze klacht is; staat natuurlijk erg lullig voor Nivea als al onze post zoek is.

Of we moeten tnt eens op de hoogte brengen; zij worden eigenlijk nu als schuldige aangewezen; wat doen ze met al onze post.

Ik heb een prive bericht via de facebook pagina van Nivea gestuurd, maar voel er wel voor om dit openbaar te doen als er meer mee doen!

• marjanneke1967

Ook maar weer en mailtje naar Nivea gestuurd of zij het zelf niet vreemd vinden dat er zoveel post is “zoekgeraakt”, of kassabonnen “onleesbaar” en andere excuses die ze verzinnen…..