Helaas word dit niet altijd door de bank gecontroleerd, als naam en rekening maar een match zijn, dan is dit meestal voldoende.
Naam en rekeningnummer hoeft helemaal niet met elkaar te matchen.
Dat is alleen post de oude gironummer zo.
Als de 11 proef maar klopt van het rekeningnummer.
Hierdoor is het ook zo makkelijk om via marktplaats mensen op te lichten. Aangezien ze
een valse naam op kunnen geven. Bank let er toch niet op. En de bank mag geen gegevens verstrekken
van de werkelijke eigenaar van de rekening.
B2B Schreef:
——————————————————-
> Naam en rekeningnummer hoeft helemaal niet met
> elkaar te matchen.
> Dat is alleen post de oude gironummer zo.
> Als de 11 proef maar klopt van het
> rekeningnummer.
>
> Hierdoor is het ook zo makkelijk om via
> marktplaats mensen op te lichten. Aangezien ze
> een valse naam op kunnen geven. Bank let er toch
> niet op. En de bank mag geen gegevens verstrekken
> van de werkelijke eigenaar van de rekening.
Ik heb t ook niet aan de bank gevraagd. zij konden alleen geen bijschrijving van het bedrag van NIVEA vinden en ze zeggen dat t niet kan.
Wil bewijs van NIVEA zien. Als t dan toch mijn gegevens zijn op mijn adres en IBAn moet dat niet lastig zijn toch?
Misschien kunnen we gezamenlijk iets doen; bv openbaar op de facebook pagina van Nivea vermelden wat per persoon onze klacht is; staat natuurlijk erg lullig voor Nivea als al onze post zoek is.
Of we moeten tnt eens op de hoogte brengen; zij worden eigenlijk nu als schuldige aangewezen; wat doen ze met al onze post.
Ik heb een prive bericht via de facebook pagina van Nivea gestuurd, maar voel er wel voor om dit openbaar te doen als er meer mee doen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?