Alleen GRATIS topics + reactie beheerder + info over nieuwe forum (x2)

• Florence

ik ben ook blij met alle tips. wat me niet uitkomt, sla ik over.

je kunt je dan ook afvragen wat er dan onder “gratis” valt.

Als van een product bijv. de tweede gratis is, is het dan 1 gratis, of krijg je 50% korting op twee?

• axel

Florence Schreef:

——————————————————-

> Als van een product bijv. de tweede gratis is, is

> het dan 1 gratis, of krijg je 50% korting op twee?

Dat staat er toch altijd duidelijk bij want je hebt ook 50% weken zoals laatst bij de Plus.

• joepie

@ axel

Florence zegt dat natuurlijk in het kader van: wanneer kan iets op het prikbord? Als het 2e gratis is of kun je het beschouwen als iets wat niet op het prikbord hoort want het is eigenlijk een kortingsactie waarbij je 50% korting krijgt op beide producten.

• axel

Ja inderdaad je kan het anders interpreteren net-zo-als de kortingsweken bij McDonald's, iemand zegt het hoort hier niet thuis en gelijk gaat het slotje erop terwijl anderen er misschien wel blij mee zouden zijn. ;)

• wil11

ik ben reuze blij met deze site!!!! voor mij zou deze nooit hoeven te veranderen…. maar gaan we automatisch over naar de nieuwe dan?.

Krijgen we bericht ofzo?

• veldmuis

Suc 6 met de vernieuwing………….

• Rianne84

Eens, als het niet voor jou van belang is dan sla je het toch over? Misschien is het voor een ander wel van belang, dan is er toch altijd 1 iemand mee geholpen. Ga vooral zo door iedereen!

• Lois

En ik ga ook zeker door met berichten plaatsen, zoals ik al de laatste 5 en een halve jaar al doe.;)

Ben blij met alle tips hier en inderdaad wat iets voor je is haal je eruit en het andere sla je over (bij mij vaak de treinkaartjes)

Als ik zelf een tip plaats over bv een marktonderzoek en ik krijg een reactie van iemand die hier aan mee doet vind ik het al missie geslaagd.

Het zou fijn zijn als op het nieuwe forum toch iets van een ruil rubriek zou kunnen komen, ik merk toch dat vele dit wel zouden willen.

Ben benieuwd hoe het zal zijn.

• Gino

Ik ben toch van mening dat een menu van de mcdonalds hier niet thuis hoort. Dan kan ik net zo goed neerzetten hier dat de robijn 70% korting is bij de makro…

Of de laptop van de mediamarkt e.c.t.

Gewoon gratis + een aantal belangrijke zaken wat hier gewaardeerd wordt zoals de treinkaarten en pakketten.

• axel

Gino Schreef:

——————————————————-

> Ik ben toch van mening dat een menu van de

> mcdonalds hier niet thuis hoort.

En waarom La Place dan wel? :S