La Place eigenlijk ook niet. Je ziet ook dat er bijna geen mens op reageert hier.
>
> Update 2:
> Startpagina wilt graag deze verouderde prikborden
> sluiten en nieuwe prikborden introduceren. In
> eerste instantie was er sprake van dat alle
> prikborden per 1 september op ‘alleen lezen’
> werden gezet en dat er dus verplicht overgegaan
> moet worden op de nieuwe prikborden. Dit is nog
> met een maandje uitgesteld. Daarom zal ik wachten
> met het omschakelen tot minimaal eind september.
> De topics uit dit prikbord worden niet overgezet
> naar het nieuwe prikbord, daarom zal het oude
> prikbord nog wel te lezen blijven, maar kan je
> alleen dan nog in het nieuwe forum op elkaar
> reageren.
Komt er op dit prikbord dan nog wel even een link te staan naar het nieuwe forum ??
Ben nog steeds heel blij met dit prikbord en ben bang dat ik de verandering naar het nieuwe prikbord niet ga snappen… Heb toch dankzij mijn cva problemen met veranderingen in website,s gaat me weer maanden kosten en veel hoofdpijn ben ik bang. Jammer maar niks aan te doen lees ik.
Ben blij met zowel de gratis als de kortingsakties niet allemaal meer uiteraard op een gegeven moment ga je selectiever om met berichten :-) maar lees ze wel heel vaak ook de reacties daarop zijn soms echt leuk(
Wat axel zegt is wel waar: dat er niet gereageerd wordt, betekent niet dat mensen het niet lezen. Ik reageer ook geregeld niet als ik iemands tip opvolg.
Ik vind het juist fijn dat hier ook kortingsacties staan! Ik maak daar wel eens gebruik van, bijv. als er weer dagkaarten voor de trein te koop zijn (ik lees geen folders)… Ik las net dat iemand anders die dagkaarten juist weer níet interessant vindt. Eerlijk gezegd doe ik meer met de tips voor kortingsacties dan met de tips voor gratis acties. En dat is het mooie en de kracht van dit forum! Voor ieder wat wils!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?