Alleen GRATIS topics + reactie beheerder + info over nieuwe forum (x2)

• rakkerenwij@hotmail.com

Persoonlijk vind ik het nieuwe forum ook niets.

• raiza16

waar staat die???? hahah gevonden 1 ste bericht aangepast zag ik. Moeten maar ff afwachten wat het wordt neem aan dat dat nog niet definitief is

• marjanneke1967

Ik vind het nieuwe forum ook niks…..

• judith

heb net gekeken bij voorbeeld nieuwe forum, maar het trekt mij niet.

laat alles maar bij het oude vertrouwde, dat is veel beter.

ook ik lees veel dingen wel en wat mij interessant is, daar doe ik mee aan de actie en de rest niet.

voor ieder wat wils.

• Utrechtse Bert

Als ik heel eerlijk moet zijn en dat ben ik dan ook; Ik kan bijna niet wachten tot het nieuwe forum in gebruik wordt genomen.

Het ziet er mooi strak en overzichtelijk uit. Het is bijna 2015 en het prikbord van nu heeft het uiterlijk van een forum van het begin van deze eeuw en kan best wel een opknapbeurt gebruiken.

En weet je; voor je het weet ben je er aan gewend en wil je niet meer terug. (tu)

• joepie

Het oude forum is dan wel ‘uit de tijd’ maar stukken beter naar mijn mening.

Jammer maar helaas. Vernieuwingsdrang is niet altijd een vooruitgang.

• sanne

Hoihoi, vraagje over het nieuwe forum: kun je dan nog onderling prive berichtjes sturen, zoals hier??

• axel

Nee, misschien later wie weet.

• Utrechtse Bert

Als je het forum uit wilt proberen kan dat hier.; https://poppenhuizen.startpagina.nl/forum/topic/663/?page=1

• indy777

geen idee over welk forum of het gaat,ik gebruik altijd alleen dit prikbord,,,waar ga ik deze straks kunnen vinden??