Jumbo - Vers is ook echt vers

  • cosworth46

    lex Schreef:

    ——————————————————-

    > ik weet dat dat niet geldt voor gebak en vers vlees

    wel als het gebak of verse vlees over de datum is krijg je gratis eenzelfde product mee met goede datum.

  • Famke84

    dinges Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb al zeker 2 keer gratis toetjes mee genomen.

    > Vanwege de uiterste houdbaarheidsdatum.

    > Volgens mij heb je het gekopieerd, maar vraag me

    > toch af wat een uiterlijke houdbaarheidsdatum is.

    > :D

    Schuin gedrukte in de openingspost is inderdaad gekopieerd vanaf de Jumbo-supermarkten website. Staat in hun regelement.

  • cosworth46

    Ik maak hier heel vaak gebruik van.

    Bij de jumbo waar ik bijna altijd kom moet je het melden bij de kassa en dan daarna met de spullen naar de klantenservice, daar schrijven ze het af en krijg je het mee.

    Slim is het om achter in het schap te kijken, vaak zetten de vulploegen die nieuwe producten voor de oude in het schap met als gevolg dat de producten die achteraan staan soms over de datum zijn.

  • cosworth46

    maverick3913 Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn Jumbo is altijd poeslief en aardig,wie goed

    > doet,goed ontmoet!

    > Hier komt een meneer in zijn dikke mercedes de

    > hele maandagmiddag de vakken controleren en gaat

    > met karren vol naar huis,voor niets!

    leuk voor die meneer dat ze er niet moeilijk over doen maar eigenlijk is dat misbruik en dat kunnen ze weigeren.

    Misbruik

    De 7 Dagelijkse Zekerheden zijn bedoeld voor alle Jumbo klanten tijdens het normale aankoopproces. Indien het echter overduidelijk is of het sterke vermoeden bestaat dat een bezoeker voornamelijk of zelfs enkel en alleen het doel heeft om zich al dan niet beroepend op de 7 Dagelijkse Zekerheden gratis producten te verkrijgen, behouden wij ons het recht voor niet tot verstrekking of vergoeding van producten over te gaan. Dit geldt tevens bij vermoeden van misbruik of manipulatie van de 7 Dagelijkse Zekerheden.

  • melissa

    ook als het produkt duurder scant bij de kassa als op het prijskaartje staat, krijg je het produkt gratis mee.

    en je geld terug uiteraard.

  • lex

    hier bij jumbo geldt het niet voor gebak en vlees ook al is over de datum wel andere produkten

  • cosworth46

    lex Schreef:

    ——————————————————-

    > hier bij jumbo geldt het niet voor gebak en vlees

    > ook al is over de datum wel andere produkten

    hallo lex dan snappen ze het zelf niet.

    In hun regels staat dat die produckten zijn uitgesloten voor datum van vandaag of morgen maar als het over de datum is zouden ze die wel gewoon moeten omruilen voor een gratis soortgelijk product.

    Vers is ook écht vers

    Producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen mag u gratis meenemen. Vanwege het dagverse karakter zijn van deze regeling uitgezonderd:

    vers brood, gekoeld brood, vers gebak en vers banket

    vers vlees, verse sushi en verse haring.

    Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.

    Om redenen van productaansprakelijkheid worden producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit meegegeven, ook niet ten behoeve van goede doelen zoals voedselbanken, kinderboerderijen, enz.

  • Gino

    Lekker makkelijk, want dan kunnen ze het de 2e keer al op misbruik afschuiven….

  • KleineBoodschapjes

    Ik ben zelfs wel eens van misbruik beschuldigd omdat ik zowel vegetarisch als vlees had!

    Ikzelf eet geen vlees, maar mijn zusje wel, werd echt als crimineel benaderd door de betreffende bedrijfsleider, alsof ik een ordinaire minderjarige winkeldief was.

    (nodeloos te zeggen dat ik nooit meer naar die jumbo ga al was het de laatste supermarkt van het land)

  • maverick3913

    Inderdaad de medewerkers kijken zulke mensen ook met de nek aan wat ik niet terecht vind want ze creeren zelf een grijs gebied hieromtrent.Maar er wordt niet tegen opgetreden,het is wel vervelend wanneer je iemand voor je hebt hebt bij de service-balie die aan het reclameren is en je wil een pakje sigaretten kopen.

    Domme uitlatingen van Jumbo en andere supers ,het geeft alleen maar irritaties bij klanten en personeel die hierdoor minder gaan functioneren.

    AH heeft zijn misleidende laagste prijs garantie opgegeven omdat ze het niet konden waar maken en op de vingers getikt zijn door de Reclame Code Commissie(hoe jammer ook voor sommige)HaHa!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.