Buzzer: testpanel Iglo Lekkerbekjes

• ghislaine

Kreeg ook geen mail maar een veld te zien dat ik was geselecteerd en dat het de 28 e werd thuisgestuurd

• Raya1982

Dat veld of scherm kreeg ik ook. Bedankt ghislaine!

• Raya1982

Let op! Via de app mijn pakket zag ik dat het pakket vandaag al bezorgd gaat worden…..

• eertje

Raya1982

Ik weet zeker dat je vandaag een ander pakketje krijgt.

Diepvriesproducten komen echt niet met TNT. Ik verwacht het zaterdag met een koerier.

• testpiet

Denk dat het een speciale koerier is, net zoals met de pizza's van Wagner, die kwam in een koeltas met koudijs.

• Raya1982

Buzzer stond er echt als afzender!

De datum is nu weer verzet naar morgen. Ach we merken het wel….

• eertje

Let op het komt een week later je hebt een mail om aan te geven of het je schikt.

• jolanda

Hier ook de mail gehad dat het een week later(dus 5july) komt.Je kunt via de poll aangeven of dat je uitkomt,of op een ander adres geleverd wilt hebben of dat je ervan af ziet.

• meriam

Zojuist een mail met link naar de poll ontvangen. Ik heb best zin in een lekker visje komende zaterdag..

• MoiEl

Das grappig van buzzer want dan vragen ze op het laatste moment of je 28 juni thuis bent, Nee was heel de dag weg, dus mag je deze niet buzzen..blij nu dat ie een week later komt..Beetje jammer dan weer, want ik had ze best willen buzzen (td)