Buzzer: testpanel Iglo Lekkerbekjes

• meriam

Hier keurig binnen het aangegeven tijdspan ontvangen verpakt in piepschuim doos.

De verpakkingen waren bij mij al aardig ontdooid ondanks het extra ijs dat was toegevoegd.

De oven staat hier nu aan dus we gaan hier zo testen.

• Raya1982

Hier is het pakket nog steeds niet volgbaar. Ben echt benieuwd.

• nancynancy

Bij mij was het ook niet volgbaar, maar opeens stond daar de TNT man, dus heb geduld….

• annoniem

op mijn pakket stond een andere naam en track en trace nummer adres was wel goed

daarom kon ik hem dus ook niet volgen volgens mij gaat er op het moment veel mis bij buzzer

• jolanda

Hier ook ontvangen en later dan het aangegeven tijdsbestek(tussen 9 en half 11) ze waren er om kwart over 1.

Hier ook een doos met een verkeerder naam(niet die van mijn man) maar adres klopte wel.

Mijn doos was wel met goede naam en adres….

Dus vanavond hier ook lekkerbekjes testen.

Waren er acht lekkerbekjes naturel en 2 in bierbeslag per doos.

• Meeke

Wie o wie woont in de ophemertstraat in tilburg?

• tequilacin

Hier alles prima in orde; op tijd geleverd op juiste naam en adres. Twee met bierbeslag, en de rest traditioneel. Lekker!

Ze waren wel niet bevroren ondanks de piepschuim box en ijsverpakkingen.

• minie

hier was pakket ook niet te volgen, maar pakket binnen! niet alles meer bevroren. maar groot gedeelte wel. Lekker al die vis!

• testpiet

Hier net ontvangen, eerder dan was aangegeven, maar dat is niet erg, was toch thuis. Op facebook is er iemand die denkt dat de icepakkings zakjes saus zijn. Hopelijk gaat ze het niet eten. Hier ook gedeeltelijk ontdooit.

• mirandaa

Hier juiste naam/adres en binnen tijdsbestek bezorgd rond 10 uur vanochtend.

Maar ook hier waren ondanks de vroege bezorging niet alle pakken meer compleet bevroren.

Ik heb ze maar weer in de vriezer gegooid. Straks naar m'n ouders, zusje een aantal pakken uitdelen.

We zijn heel benieuwd!