Buzzer: testpanel Iglo Lekkerbekjes

• eertje

Kan je die coolpacks hergebruiken?

• EliJos

Ik baal als een stekker!!

Zit verdorie de hele dag al te wachten, om 11 uur stond er dat het onderweg was en tussen 12 en 14 uur geleverd werd… afijn je raad het al; heb helemaal niets ontvangen. Nu staat er dat ze niet hebben kunnen afleveren(???????????) en het maandag weer proberen (tussen 8:30 en 21:30 om het makkelijk te maken) Dan kan ik ze denk ik meteen de kliko ingooien!! Weg dag en nog geen lekkerbekjes grrrrrrrrrrrrr Zou het morgen met vrienden lekker uittesten…. jammer dan!

• testpiet

Heb ze gewoon in de vriezer gelegd.

• nancynancy

Ja, die coolpacks kun je gemakkelijk hergebruiken. Hier standaard 1 in de vriezer, voor een gevallen kind, met blauwe plekken.

• ghislaine

Hier ook binnen andere naam juiste adres samen met pakket van wijnvoordeel en jullie weten het he vis moet zwemmen grijns

• EliJos

Heb ze gelukkig nog nageleverd gekregen … was een nieuwe “pakketten man” die nogal moeite had om alles te leveren dus kwam mijn vaste pakketten man het alsnog brengen.. ben weer blij!

• san1960

/wij zijn al begonnen met buzzen,maar wat een verschil van meningen heb ik al,de ene vind het helemaal niet lekker de ander vind het te veel beslag om de vis de ander vind het vettig terwijl het uit de oven kwam,Wat is jullie mening?

• testpiet

Die met het bierbeslag is net platgeslagen witbrood. Verder worden ze eigenlijk te gaar/zacht bij 20 minuten in de oven. Zal ze zelf niet kopen, niet voor mij of gezin. We gaan weer lekker naar de visboer.

• tequilacin

Ik moet zeggen dat die visjes wel erg lekker zijn. Ik had mijn vader er ook een antal gegeven, en die vond ze eveneens bijzonder lekker!