Buzzer: testpanel Iglo Lekkerbekjes

• Melissakr

Hier precies zelfde, had graag getest maar heel weekend was ik weg.

• MoiEl

Melissakr Schreef:

——————————————————-

> Hier precies zelfde, had graag getest maar heel

> weekend was ik weg.

Ik heb ze wel even gemaild..Eens kijken wat ze hebben te zeggen….

• Melissakr

Ik ben benieuwd. ik was weekend vrijwilliger bij festival. Dus was niet thuis, maar wel graag willen testen. Ik hoor het wel.

• karin

ik ook eindelijk weer x iets testen verandern ze datum nu moest ik t afzeggen, niet eerlijk

we houden erg van vis maar helaas

• MarSSteR

laat ze maar lekker doen via enquête bureaus, dan verdien je nog wat als je niet mee mag doen

• MoiEl

Ik had ze zoals gezegd gemaild en kreeg netjes antwoord terug:

Bedankt voor je reactie. Ik snap dat het inderdaad vervelend is om te horen dat de campagne een week is uitgesteld, waardoor je misschien toch mee had kunnen doen. Helaas is er wat verkeerd gegaan met de verzending omdat het diepvriesproducten betreft, vandaar dat we het pakket een week later bezorgen. Wij hadden dit ook niet voorzien en balen er zelf dan ook van. Ik moet je echter toch teleurstellen, de Iglo campagne zit op dit moment helemaal vol. Hopelijk zien we je snel terug op een volgende campagne. Tot buzz!

Blijft jammer!

• meriam

30 juni mail gekregen met link naar poll. Vandaag bericht dat ik mag gaan testen. Dat wordt een visparty komend weekend (:P)

• testpiet

De visjes komen morgen bij ons tussen half 3 en half 5(hopelijk zijn ze dan inmiddels niet weggezwommen)

• minie

met mijn pakketcode krijg ik geen melding waar en hoe laat. er staat dat pakket nog niet volgbaar is.

• meriam

Minie, heb je je postcode wel goed ingevuld?

Hier werkt de code wel.