Hier hetzelfde verhaal, weer niks ontvangen.
Maar onze bezorger van Sand heeft wel elke x boekjes op Marktplaats staan,
Rara hoe kan dat !
Overigens is hier vd week stapels post gevonden in een prullenbak
greetje11 Schreef:
——————————————————-
> Hier hetzelfde verhaal, weer niks ontvangen.
> Maar onze bezorger van Sand heeft wel elke x
> boekjes op Marktplaats staan,
> Rara hoe kan dat !
> Overigens is hier vd week stapels post gevonden in
> een prullenbak
Het probleem is dat de mensen niet voldoende worden gecontroleerd. Dan zijn dit de gevolgen helaas…
Klopt helemaal. Afgelopen jaar: alles ontvangen via Sandd (of zou de bezorger hebben geweten dat ik meedeed aan een postcontrole onderzoek via GFK??)
Laatste half jaar is het weer helemaal mis. En net allemaal dingen met kortingsbonnen zoals van mijn bank (verjaardagsbonnen voor mijn zoon) en LIHL. Ze komen niet retour afzender en dus die gaat er van uit dat het is afgeleverd bij de geadresseerde.
Maar Sandd maakt dat allemaal niet uit, weet ik uit het verleden. Als je 2x hebt gevraagd waar je post is gebleven omdat je het niet hebt ontvangen dan zien ze dat als een dreigement en moet je ophouden (is tegen mij gezegd aan de telefoon).
Heb nu deze week weer eens gevraagd waar mijn post is gebleven. Nog niets gehoord….
Ik heb het vermoeden dat we hier sinds een half jaar een andere/nieuwe bezorger hebben.
Hiervoor heb ik een aantal jaren een bezorger gehad die door weer en wind op zijn fiets met mandje voor op langs de deur kwam. Respect!
Zoals ook voor alle anderen die door weer en wind moeten om de spullen te bezorgen en dat ook doen.
Maar, zoals wel vaker: er zitten er soms een paar tussen die het wat minder nemen het bezorgen.
En voor wat betreft controle: ik heb de afgelopen jaren meegedaan aan steekproefcontroles voor TNT Post/PostNL en voor Sandd, dus het klopt zeker dat er controles zijn.
doet de AH wel mee met korting op korting? ik was gisteren bij de emte en daar ging het bij het scannen fout met korting op korting (ook lenor en ariel). ik kwam er pas achter toen ik buiten stond en op mijn kassabon keek. ben terug gegaan en heb de lihl bonnen terug gekregen. alleen wel met een stiftstreep door de streepjescode. hoop dat die nog wel bij een andere winkel worden geaccepteerd….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?