LIHL bonnen zomer 2014

• maartje_

ik heb ze dit keer ook niet ontvangen…voor ieder die ze wel heeft: geniet ervan ook al gaat het niet met korting op korting. Je gaat ze pas echt missen als je ze niet meer ontvangt, zoals met alles

• Marry

vanmorgen even bij AH geweest inderdaad de Ariel Pods, 2 x fles Lenor, 1 tube Oral B en twee tandenborstels helemaal voor niets. Mijn dag kan niet meer stuk!

• karin

jammer ook ik deze x geen bonnen mogen ontvangen

was altijd mooie mee valler om te krijgen

voor diegene die ze wel kreeg succes!

• feelings

karin Schreef:

——————————————————-

> jammer ook ik deze x geen bonnen mogen ontvangen

> was altijd mooie mee valler om te krijgen

> voor diegene die ze wel kreeg succes!

Voor mij ook een helaas, maar ik geniet mee met de mensen die ze wel hebben gehad. Gewoon leuk om te lezen dat iemand voor weinig boodschappen heeft gehaald(tu)

Hopelijk voor jou volgende keer wel weer de bonnen Karin.

• erwinmarloes

Volgende week de vaatwasblokjes van Dreft in de aanbieding bij de AH, 2 halen, 1 betalen… (en 3,50 terug met de LIHLbon)

• riskje

zijn er dan nog verschillende soorten bonnen?? Ik had die niet van Dreft..

• Famke84

Ook ik heb geen Dreft vaatwas, wel afwasmiddel.

Zijn er nog Kruidvat winkels die wel korting op korting doen? Waar de bonnen gewoon gescand worden?

Poiesz (alleen in het noorden)

Deze week pampers 2+1.

Heb je 3 pakken voor 10 euro als je de en lihl bon inlevert.

• mollie80

bij de dirk in de aanbieding

naturella voor 0.99 cent (maandverband en inlegkruisjes doen mee)

• Sanne

@mollie80 doet de dirk korting op korting?

@famke84 bij mijn kruidvat scande ze de bon gewoon, maar dat had geen zin. De kassa haalt dan de korting van de aanbieding er weer af en je houdt dan de lihl korting alleen over. Dus geen korting op korting. Voorbeeldje; naturella nu 1 euro. 2 stuks voor 2 euro. Bon ingeleverd en dan berekend de kassa opnieuw en is het toch 1,80. Ipv 20 cent.

• mollie80

de vorige keer deed Dirk die ik bezoek wel korting op korting

ben er nu nog niet geweest met LIHL-bonnen, misschien iemand anders op dit forum?