Jumbo - Vers is ook echt vers

• Gino

Kijk, zo kan het dus ook!

• dinges

(tu) Een pluim voor Jumbo!

• Feetje

Voor degene die uit de buurt van Breda komen, ik ga daar 1 keer in de week mijn boodschappen doen en probeer altijd wel wat “gratis” mee te nemen. meestal koeken, worst (stegeman) salades enzo. ik neem eigenlijk niet meer dan 4 dingen mee, vind het toch een beetje raar, ook al mag het gewoon en zou ik idd wel een kar vol kunnen laden, zoveel produkten als ik daar vind. De casierre daar vertelde overigens dat ze het zelf ook iedere week doet, en dat ze prescies wist waar ze moest kijken, die was er trots op dus tja, dan heb ik zelf ook een iets minder schuld gevoel.

• Rene

Waar ik samen met mijn vriendin overigens zoveel had was ook in Breda. Maar dan wel bij 1 specifieke Jumbo want Breda heeft er volgens mij 4. Bij een andere kreeg een andere keer de vakkenvuller op zijn kop.

Weet de straatnaam niet, maar ligt best aan een drukke brede weg. Volgens mij hadden wij daar ook meer mee kunnen nemen als dat we al hadden. Misschien dat de manager daar een ander beleid voert.

• Feetje

Ik ga iniedergeval naar de Jumbo aan de Belcrumweg, dat is idd redelijk dichtbij in het centrum. Hier mag je zo veel meenemen als je wilt denk ik, wij gingen het gewoon vragen, en ze moesten gewoon mee lachen als we weer wat hadden, dus hier doen ze niet aan de regel van misbruik!!! Super klantvriendelijke Jumbo zou ik zeggen!

• Rene

Dat is hem denk ik. Je mag in principe overal zoveel meenemen als je wilt, maar je mag ook mosselen meenemen.

Als de werknemers de regels verkeerd of anders interpreteren dan ontstaan pas de problemen.

• annoniem

hier in groningen doneert de jumbo heel veel aan de voedselbank vlees groent zuivel noem maar op

heb hier ook nog nooit iets over de datum kunnen vinden

ik heb het dan over de euroborg

• nicole68

Ik was zojuist bij de Jumbo.

Soms vind ik wel eens een pakje vlees dat over de datum is of met de datum van vandaag.

Vandaag vond ik echter 10!!!!! pakken vlees.

Een van gisteren en negen van vandaag.

Ik de slager er bij geroepen en gevraagd wat hij er van vond.

Hij was blij dat ik de schappen voor hem had opgeruimd ;-)

Ik mocht de 9 pakjes vlees meenemen..

En het vlees van gisteren kreeg ik een pak voor met de datum van 18-2.

Heb mijn diepvries er weer eens lekker mee gevuld ;-)

• dinges

Het kan zijn dat de regels nu veranderd zijn, maar omstreeks de tijd dat dit topic geopend werd, heb ik het vlees gewoon moeten betalen. De regels konden me ter plekke laten zien en inderdaad zat daar het vlees niet bij.

En ik ben gelijk op onderzoek gegaan. Volgens mij kent de slager de regels niet van zijn eigen winkel.

Dit staat er nog steeds op de site.

Vers is ook écht vers

Producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen mag u gratis meenemen. Vanwege het dagverse karakter zijn van deze regeling uitgezonderd:

vers brood, gekoeld brood, vers gebak en vers banket

vers vlees, verse sushi en verse haring

Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.

Om redenen van productaansprakelijkheid worden producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit meegegeven, ook niet ten behoeve van goede doelen zoals voedselbanken, kinderboerderijen, enz.

• nicole68

In de eerste post staat dat het gaat om de datum van vandaag of morgen.

Maar ik kreeg te horen dat het met vlees alleen maar telt voor de datum van vandaag.

Vlees van morgen mag gewoon in de schappen liggen.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.