Jumbo - Vers is ook echt vers

• Adrie

En ik krijg een donkerbruin vermoeden.

• Gitje

Ik ook Adrie, laatst was er ook zo iemand bezig, weet niet meer met welk onderwerp dat was.

• sunqueen

Ik was du vandaag bij de Jumbo en heb geprobeerd van deze actie gebruik te maken. Heb een pak mosselen genomen en bij de kassa laten zien dat ze houdbaar tot morgen zijn. De manager werd gebeld en het werd uitgelegd, dat mosselen bij dagverse producten horen en niet mee doen aan de actie. Klopt dat zo?

vers brood, gekoeld brood, vers gebak en vers banket

vers vlees, verse sushi en verse haring

waar horen mosselen dan bij?

Ik kan nergens meer informatie over deze garantie vinden en elk product testen lijkt me ook niets. De kassamedewerker wilde mij zelfs wijsmaken, dat ook producten met datum van morgen algemeen niet gratis mee mogen omdat ze toch nog morgen verkocht kunnen worden.

• KleineBoodschapjes

Welke Jumbo was dat? Het verschilt echt per winkel hoe ze er mee omgaan, bijv. aan de ene kant van Amstelveen zit een hele nette en aan de andere kant een hele lompe qua vers is vers (al zit die laatste geloof ik officieel in nét Amsterdam)

• Rene

De andere dag mogen producten inderdaad nog volgens de voedsel en waren-autoriteit verkocht worden als ze die datum hebben. Maar het mag niet volgens de door Jumbo zelf gemaakte regels dus dat is onzin.

Uitgezonderd inderdaad dagverse producten. Maar vis valt daar in principe niet eens onder (op haring en sushi na). Mosselen dus ook niet

Hoe is het eigenlijk met de grote lading zalm afgelopen? Iemand nog gezien of het schap leeg geruimd was?

• sunqueen

Het was bij de Jumbo in Den Haag Anemoonstraat. Ik heb nu een bericht met de vraag om uitleg naar het hooftkantoor gestuurd. Begrijp er op het moment niet waar nu de fout ligt, of de klanten zijn verkeerd geinformeerd of de manager weet niet hoe dat werkt ( de kassamedewerkers weten het al helemaal niet). Zo nieuw is dit toch niet? Ben benieuwd wat de uitkomst wordt.

• KleineBoodschapjes

Dat vraag ik me ook af!

Ben zelf, zoals ik toen al zei, niet meer gaan kijken.

Ik neem wel altijd vers is vers producten mee als ik ze zie en kan gebruiken. Belachelijk om goed eten weg te gooien, wat dus geheid gebeurd als ik het niet meepik!

• Adrie

het schap met de Zalm was leeg. terwijl er nog 15 pakjes lagen toen ik er 2 mee nam.

• sunqueen

(tu) nog vanmiddag antwoord ontvangen:

Het is duidelijk verkeerd doorgegeven, u had deze mosselen gewoon gratis mee mogen krijgen daar dit geen uitzondering van de versgaratie betreft. Heeft u dit product afgerekend? Zoja, dan krijgt u uiteraard uw geld hiervoor terug. Als u zich meldt bij de servicebalie staat er ook een mooie bos bloemen voor u klaar voor het ontstane ongemak.

Net gehaald, idd een mooie bos en de mosselen gratis. Aardig gebaar, ik blij en hoop dat zij er ook meer duidelijkheid hebben (voor de volgende klant).

• Adrie

En ik zojuist een pakje Kanokoeken gescoord.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.