Ga je nu vrolijk verder met discussieren Rene? Je snapt het zelf niet.
Gelezen op een ander forum:
Wel beetje oppassen met zoeken naar produkten die (bijna) op de datum zijn en je dan gatis mee kan krijgen.
Ik kreeg het hier een tijdje geleden NIET mee, omdat men daar zei dat ik bewust op zoek was geweest (hadden ze gezien aldus medewerkster) en het alleen geldt als je er toevallig tegen aan loopt.
Was het er eigenlijk niet mee eens, gebeld naar klantenservice Jumbo en daar zeiden ze dat het dan om “misbruik” van de 7 zekerheden gaat en het inderdaad niet meegegeven wordt! Dus alleen toevallig iets pakken dat je wil kopen en dan zien dat het over de datum is mocht. Er staat ook iets in de voorwaarden van de 7 zekerheden over: indien verdenking van misbruik …. etc, zag ik later.
Voor de 10e keer, zullen we maar ophouden Gino? Dan heeft zij toch het laatste woord, applaus!
On-topic: Hoe het beleid is verschilt per filiaal joepie, is geen touw aan vast te knopen, als ik de reacties hier zo lees zijn er genoeg filialen waar je actief op zoek mag gaan. Ik vermoed dat diegene in jouw bericht wel opvallend vaak langs de jumbo ging om gratis boodschappen te doen, vooral als het ZELFS door een stel luie medewerkers aldaar opgemerkt wordt.
Sluit de discussie maar want een enkeling lijkt het niet te willen snappen en lijkt het laatste woord te willen hebben. Erg vreemd gezien de inhoud.
Het gaat niet om wat iemands mening is, die van mijn is anders dan die van een ander. Ik kijk heel anders naar b.v. supermarkten en dat heeft gevolgen voor mij doen of laten, maar het gaat gewoon om hoe het werkt en of in elkaar zit. En ja ook personeel of Jumbo zelf kan daar fouten in maken. Maar deze discussie kan niet eens gevoerd worden omdat er telkens meningen en waarde oordelen tussendoor komen.
Ik kom eigenlijk helemaal niet heel vaak bij de Jumbo (het is zeker al weer 1,5 maand geleden) ook al heb ik dus wel al diverse malen gebruik gemaakt van de vers garantie. Ik heb het nog niet meegemaakt, maar ken wel het gemiddelde iq van een AH medewerker en dat dit wel eens kan leiden tot fouten. Ja ook hun maken wel eens fouten. En nee de regels van de jumbo zijn niet super duidelijk, dus ook voor de medewerkers niet en dit is dus ook deels eigen interpretaties door hun. Dat doet de directie bewust denk ik, maar het is niet erg klantvriendelijk.
Wat ik dus wel heb meegemaakt is dat een vakkenvuller een beetje geschoffeerd werd omdat hij kennelijk de producten niet goed gecontroleerd had. Vandaar ook dat het op papier een mooie en nobele en klantvriendelijke zekerheid is, maar in de praktijk, net als alles, het gewoon een reclamemiddel is welke als nare bijkomstigheid heeft dat het leidt tot onnodige verspilling van goed voedsel.
Gino ik wens je veel succes te achterhalen wat ze onder misbruik verstaan want dat zeggen ze waarschijnlijk toch niet, ze houden dat vaag volgens mij. Ordinair gezien wil men gewoon winst maken, dat is de prioriteit. Beloftes, reclames en acties zijn voor hun ‘een noodzakelijk kwaad’ om dit te bereiken.
Ik zal nog 1 voorbeeld geven m.b.t. het regulier boodschappen doen en misbruik:
-Je mag dus vaag gezien geen misbruik maken en tijdens het normaal boodschappen doen toevallig gebruik maken van de 7 zekerheden.
- Jumbo adverteert groots met dat ze de goedkoopste zijn en dat je het anders gratis meekrijgt.
Maar wat stellen ze dus als eis: Je moet een recente kassabon van de concurrent overhandigen om aan te tonen dat het elders goedkoper is. Tja dan kun je haast alleen maar bewust meedoen natuurlijk. Ik heb er nooit aan meegedaan aan die regel, maar hier moet je zoveel stappen doorlopen dat je dan haast altijd bewust meedoet. Daarbij is het ook erg hypocriet van Jumbo want ze zeggen toch de goedkoopste te zijn, de verste etc. dus waarom praten over misbruik. De nettorama pretendeert ook de goedkoopste te zijn, maar die stimuleren hulp om hun reclame uiting waar te maken. De Jumbo praat vaag over misbruik, dat is het verschil.
Iedereen veel succes bij het meedoen of niet meedoen. Besef alleen hoe het in elkaar steekt en iemand er wel eens anders over kan denken als de ander, maar kom niet gelijk met waarde oordelen of aanvallen richting iemand gebaseerd op de eigen interpretatie.
En we gaan weer vrolijk verder pfffff, het lijkt zowaar steeds erger te worden haha. Hiddo oordeel zelf wie hier zijn/haar mening alsnog probeert door te drukken, ondanks herhaaldelijke verzoeken van anderen en de beheerder. Ik ben er echt klaar mee. Misschien nog een oproepje van de beheerder dan maar? Of mogen bepaalde mensen blijkbaar maar blijven doordrukken?
Nlgratis,
Je blijft zelf ook steeds reageren, nadat je zegt dat het voor jou nu wel over kan zijn. Deze discussie leidt tot niets,Ieder heeft zijn mening gezegd,En blijkt niet naar een kant over te hellen.Laten we doorgaan met waar dit Forum is voor bedoeld,Proberen Gratis artikelen te krijgen.
NLgratis Schreef:
——————————————————-
> En we gaan weer vrolijk verder pfffff, het lijkt
> zowaar steeds erger te worden haha. Hiddo oordeel
> zelf wie hier zijn/haar mening alsnog probeert
> door te drukken, ondanks herhaaldelijke verzoeken
> van anderen en de beheerder. Ik ben er echt klaar
> mee. Misschien nog een oproepje van de beheerder
> dan maar? Of mogen bepaalde mensen blijkbaar maar
> blijven doordrukken?
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?