Jumbo - Vers is ook echt vers

• Tom

Om te voorkomen dat nog meer mensen als beheerder willen optreden, lees even mijn laatste reactie, oftewel ik ga verder niet in discussie. Mijn oprechte excuses voor de mensen die zich ergeren aan deze discussie, maar ik kan me zo drukmaken als mede-consument om mensen die alleen maar misbruik willen maken van goedbedoelde acties of dit willen rechtvaardigen. Nogmaals, ik hou er over op!

• Hiddo

Excuses geaccepteerd. En belofte maakt schuld he ;):D

• Gino

Het is niks voor niks een discussieboord. :P

Maar dat we/ik er zo druk om maken gaat natuurlijk ook een beetje ver. Maar, een mail sturen naar Jumbo kan toch geen kwaad?

• maverick3913

Aardige grote mond voor iemand die niet kan vliegen……

• MarSSteR

ja precies mensen die dan heel hun kar volgooien: triest: net of je dat opkan eten. En ga je aan al je kennissen spullen geven die al bijna aan datum zijn!

• Gino

En aan de andere kant, als ik mijn kar zou vol gooien, dan zou het wel naar de voedselbank gaan! Als jumbo het niet doet, dan een ander maar.

• Tom

En zo ken ik er nog wel paar ja. (meer dan de helft verdwijnt overigens ook bij de voedselbank in de vuilcontainer)

Gino, volgens mij moeten we gewoon ophouden met de discussie. Jij keurt het kennelijk goed, ik vind het ordinaire misbruik. We zijn het niet eens, punt uit.

• Rene

In ieder geval chapeau voor die persoon. Zo te zien had hij of zij gewoon 30 ah's afgereden aan de hand van het aantal kaartjes.

En iedereen moet gewoon zoveel halen en meenemen als hij wil en als mag volgens de regels.

Heel simpel lijkt me en ben je het er niet mee eens klaag dan bij de makers van de regels en of de mensen die bewust of uit winst oogmerk bewust voedsel verspillen en weggooien, dan wel met misleidende reclame winst proberen te maken.

• ppal@hotmail.com

LOL zo te horen bestaat de graaicultuur in elke laag van de samenleving!!!!!!!

Van hoogopgeleid tot bijstandmoeder, dan ook niet gaan zeuren over de graaibonussen van topmanagers bij de Appie, want dat mocht ook volgens de regels. Waar gaat het toch heen met de samenleving? Ronduit triest zeg.

Update beheerder:

Dit topic is inmiddels behoorlijk off-topic geraakt. Hierbij aan iedereen vriendelijk het verzoek alleen nog te reageren over de Vers is Vers-regel van Jumbo. Voor mensen die willen discussieren over de normen en waarden en de gehele staat van Nederlandse samenleving kunnen terecht op politiek-gerelateerde fora.

• Rene

Haha dat is goed ja beheerder, heeft ook helemaal niks met graaien te maken maar dat snappen mensen kennelijk niet. Als iemand denkt er wat mee te kunnen en de regels zijn zo dan zijn ze zo. En dan kan iemand wel de moraalridder uithangen, je kunt niet voor 16 miljoen Nederlanders zeggen wat ze wel of niet moeten doen als er op zich niks aan de hand is.

Vers is ook echt vers bij Jumbo. Dit betekent dus dat je artikelen die op de datum zijn en of morgen op de datum zijn, en jumbo zelf vergeten is dit nog goede voedsel toch in de vuilnisbak te gooien, je dus gratis mee mag nemen.

Dit geldt ook voor producten die verkeerd geprijsd zijn met een maximum van 1 per product.

Dit geldt ook voor producten die over de datum zijn al krijg je daar ook maximaal 1 vervangend product voor.

Dit geldt ook voor producten die elders goedkoper zijn, al moet je dan wel een kassabon hebben en ook maximaal 1 product.

Sprake van misbruik is niet echt aan te tonen en ik weet niet op welke zekerheid ze doelen, maar doe gewoon boodschappen daar dan is er toch geen probleem?

Natuurlijk kun je ook zeggen, ik ging even naar de jumbo om alleen een maaltijdsalade te halen of iets dergelijks en dat die nu net toevallig over de datum is, maar dat moet iedereen zelf maar weten. Er is ook een niet tevreden regel e.d. Kan een keer voorkomen, maar als jij elke dag zegt dat iets je niet bevalt dan zal men daar een keer zeggen dat dat misbruik is ja.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.