Jumbo - Vers is ook echt vers

• dinges

Je hebt gewoon geluk gehad, joh! (tu)

Op de site staat het nl anders. Lees nog maar eens wat ik hierboven gekopieerd had. Het is je natuurlijk van harte gegund, hoor!

• joepie

Lees het nog eens, het staat er echt goed hoor;) alleen zou je die van vandaag dan ook niet gratis mogen meenemen.

Vers is ook écht vers

Producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen mag u gratis meenemen. Vanwege het dagverse karakter zijn van deze regeling uitgezonderd:

vers brood, gekoeld brood, vers gebak en vers banket

vers vlees, verse sushi en verse haring

nicole68 Schreef:

——————————————————-

> In de eerste post staat dat het gaat om de datum

> van vandaag of morgen.

> Maar ik kreeg te horen dat het met vlees alleen

> maar telt voor de datum van vandaag.

> Vlees van morgen mag gewoon in de schappen liggen.

• nicole68

Ik had het wel gelezen, maar hier doen ze daar dus niet moeilijk over.

Maar de slager was ook aan het klagen dat hij geen goed personeel kon krijgen,

dus misschien wilde hij op deze manier het management wel een lesje leren.

Ik had er in ieder geval geluk mee ;-)

Maar ook andere keren deden ze niet moeilijk,

al waren het nu wel erg veel pakken :-)

• KleineBoodschapjes

Vers vlees is dus niet het voorverpakte (ingeseald en voorzien van etiketten) vlees.

• Veggie

http://112twente.nl/?f=2807

Enschede - Politie Twente, team Enschede-centrum heeft zaterdagavond 7 april omstreeks 20.15 uur een 21-jarige Hengelose aangehouden op verdenking van vernieling. Omstreeks 20.00 uur staat een 21-jarige vrouw te wachten in de rij aan de kassa van een supermarkt aan de Noorderhagen. Zij is overtuigd van het feit dat zij de vierde wachtende zou zijn en daarmee haar goederen gratis zou krijgen. Het personeel is hier niet van overtuigd en wil de camerabeelden bekijken. Dan wordt de vrouw dusdanig recalcitrant dat er geen normaal gesprek meer mogelijk is en zij wordt door de bedrijfsleider verwezen naar maandag. De inmiddels gealarmeerde agenten zien dat de vrouw nog op de parkeerplaats staat. Dan zien de agenten dat er fietsen op de grond liggen en dat een scooter flinke schade heeft. De 21-jarige bekend gelijk dat zij de vernieling heeft gepleegd. Hierop wordt zij aangehouden. Als agenten haar achter in de politieauto willen laten plaatsnemen begint ze zich plotseling te verzetten en beledigd en bedreigd de agenten. Hierop is zij geboeid overgebracht naar het Politie Arrestantencentrum in Borne, waar zij voor verder onderzoek is ingesloten.

• A-no-nie-mand

ik ga iedere zondag naar jumbo, en ik zoek, en iedere week heb ik wel iets gratis, vorige week had ik voor 18 euro boodschappen, en moest 3 euro afrekenen de rest was gratis ;)

• Pedro'67

Ik heb bij de jumbo nog nooit voor kaas betaald, er ligt altijd wel een stuk over de datum haha..

• zagbee

Heb voor het eerst meegedaan vandaag, en heb volle kar met vlees, ovenschotels en zuivel. Moest wel een half uur wachten tot alles genoteerd was. Paar tips:

- Let op alle producten met de datum van vandaag en morgen.

- Vers vlees en vis + sandwiches en banket geldt alleen met de datum van vandaag. Op brood geldt de actie niet.

- Bij verstreken datum krijg je een product met nieuwe datum mee.

- Actie is onbeperkt. Ligt er bijvoorbeeld een vol schap met de datum van vandaag, dan mag je het hele schap inladen.

- Check ook of het gaat om tenminste houdbaar tot OF tot en met.

• zagbee

- Let ook op voorverpakt vlees, zoals de Vega en Bio+ verpakkingen. Anders dan vers vlees mag je die wel meenemen met de datum van morgen.

• Adrie

Vanmiddag snijworst en gehaktballetjes gescoord.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.