Jumbo - Vers is ook echt vers

• eliina

Aaah zo hihi nu snap ik hem ;)

• Adrie

Als ik een slechte komkommer had gehad, zou ik een hele tas hebben gekregen.:)

• sunqueen

Vandaag achter gekomen dat de spelregels aangepast zijn:

Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.

Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.

Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.

Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.

• sunqueen

@Pedro'67: Ik kan alleen kaas vinden die nog zo een maand mee kan. Welke soorten heb jij gevonden die over datum zijn? Misschien kijk ik bij de verkeerde kaas.

• eliina

Klopt!! Ik was er net en er lag heeeel veel van 13-04 ik de chef gevraagd en hij zei dat het veranderd was, ik vroeg hem dus niet sushi en haring alleen? En hij zei dat het veranderd was. Ik nu dus kijken en inderdaad het is nu aangepast op de site helaas! Wel viskrokantjes van 2,50 gratis mee kunnen nemen vandaag. Inderdaad vis en vlees van VANDAAG mag je dus nog STEEDS gratis meenemen! Dat scheelt weer, morgenochtend anders maar even weer langs de supermarkt! De ravigotsaus van 07-04 staat er nog steeds haha lekker laten staan, ik zag ook dat er één van verkocht was omg…. Ik ga er nu zeker wel op letten want ik woon op 3 minuten loopafstand, dus als ik het een beetje in de gaten hou zou ik elke week wat kunnen scoren, zou te gek zijn!

De link naar de tekst op de website is hier:

http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Jumbos-7-zekerheden/Vers-is-ook-echt-vers/Versgarantie/

Iedereen succes haha!

• eliina

Misschien is het handig als Famke84 even de beginpost aanpast? :)

• nicole68

Ik had zojuist een pot zalm dille soep, een pot kruiden roomsoep en een ovenschotel prei met kip.

Soep is tot morgen, ovenschotel (tot vandaag) in de vriezer gedaan voor man zijn middagdienst ;-)

Medewerkster van de afdeling deed er moeilijk over.

Medewerkster van de servicebalie scant het en geeft alles zo mee.

• KleineBoodschapjes

Ik heb maar twee keer (oude) kaas gevonden maar die eerste was met de “datum van morgen” en kwam ik toevallig tegen toen ik keek wat de oude kaas kostte (vaak zo duur! Maar zo lekker!) deze werd “afgepakt” (letterlijk uit mn handen gerukt en terug de winkel in gelegd.) en de dag er na kwam ik natuurlijk terug want ik was boos, betreffende kaas was weg maar er lag er ineens een die één dag over datum was…

Werd óók weggenomen (deze keer niet uit mn handen maar van achter de kassa/scanplaat) toen mijn vriendin vroeg of we dan geen vervangend product moesten krijgen kreeg ze een snauw.

(beide keren hadden we voor een paar dagen boodschappen inclusief verzorgings/schoonmaak producten, dus niet zomaar gegraai, maar een “extraartje” op de boodschappen.)

Nooit meer terug geweest bij Jumbo Westerstraat in de Amsterdamse Jordaan. Betaal nog liever een euro extra elke keer dat ik boodschappen doe dan nog óóit zo te worden behandeld.

• Whizzy62

was jij dat kujo??? ::o

• mirandaa

Ik kom zo af en toe bij de Jumbo voor een snelle boodschap ik ga geen sport maken van de vers garantie en ga er ook niet extra naar speuren.

Maar toevallig moest ik vandaag Wicky ice tea hebben voor mn dochter en toen zag ik dat ze houdbaar waren tot half maart 2012. Er stonden zon 5 sixpacks over datum en nog zon 4 sixpacks met nieuwere datum kriskras door elkaar. Dus ik iemand in de winkel erop geattendeerd die verwees me naar de servicebalie. Gaf mij 1 over datum sixpack mee en 1 met nieuwe datum. De rest haalde hij zelf al gelijk weg. Bij de servicebalie deden ze niet moeilijk en gaven mij 1 sixpack met nieuwe datum gratis mee.

En ik heb ooit een keer Milner plakken kaas gekocht niet over datum maar de randen waren al beschimmeld dus ik terug met kassabon erbij dag later. Kreeg toen geld terug en een nieuw pakje erbij. Daar was ik toen ook al zeer over te spreken.

Nu blij met m'n gratis sixpack ice tea voor mn dochter.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.