Jumbo - Vers is ook echt vers

• eliina

Ik wil de Jumbo Enschede vandaag hartelijk danken, ipv 25,73 betaalde ik 1 euro voor de boodschappen (moest alleen bospeen afrekenen)

Toppie! Er lag nog veel meer: aardappels, roerbakgroenten, verse kruiden… Maar ik had het niet nodig dus maar voor de volgende laten liggen! Toppie!

• Moment

Waren ze niet echt wakker bij de Jumbo want verse vis doet niet mee aan de Jumbo versgarantie.

• nicole68

Maar wel als het over de datum is, dan krijg je er een met een goede datum mee.

• Velocitas

Nou ik was een half jaar geleden 5e in de rij .. er waren 2 kassa's open bij beiden stonden 4 mensen.

Vervolgens zei ik tegen de cassiere naast mij 5e in de rij begon ze te lachen en gaf ze een knikje , vervolgens ontstond er een discussie want toen ik eenmaal moest betalen was het nee u bent niet 5e in de rij geweest. Achter mij stonden ondertussen al weer 5 mensen en aan de andere kassa ook, dus ben ik beginnen te schreeuwen 5e in de rij en iedereen daar achter boodschappen gratis!!

Als een stelletje gekken kwamen de medewerkers vanuit alle hoeken om de kassa's open te doen. Ik ben weg gelopen.Later gemaild,en kon terug naar de winkel maar had het bonnetje al chagarijnig weg gegooid ben er ook nog niet weer geweest. Maar de volgende keer ga ik samen met mijn videocamera. (hoop dat die mensen in de rij hun boodschappen wel gratis mochten mee nemen)

• nicole68

Mijn man had dezelfde situatie, maar hij is in de winkel zoveel stennis gaan maken,

dat hij het uiteindelijk wel gratis had gekregen.

Was een boodschappenkar vol voor 69 euro of zoiets.

Is al een jaartje of wat geleden, helemaal in het begin toen de jumbo zoveel opgekocht had.

• Hiddo

Zo, mooie verzameling. Misschien moet ik er ook maar beter op gaan letten.

• eliina

Dan zou ik je toch adviseren om de regels nog eens door te lezen Jeroen… Want ALLES krijg je gratis mee als het de datum van vandaag is. Behalve brood. Vlees en vis van vandaag mag je gratis meenemen. http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Jumbos-7-zekerheden/Vers-is-ook-echt-vers/Versgarantie/

• eliina

Vis en vlees, gekoelde sandwiches en vers banket krijg je altijd gratis mee als het de dag van vandaag is!!!! Alleen brood is uitgezonderd.

• Adrie

Ik had vandaag weer aardappeltjes met spekkies en wokolie van Conimex

• Hiddo

Als ik de regels van Jumbo goed begrijp, krijg je altijd je producten gratis mee als het een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, tenzij het vers brood is? En daarnaast krijg je de producten gratis mee als het morgen verloopt en dit dus niet vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket is?

De regels vind ik bij Jumbo een beetje onduidelijk geformuleerd. Dat zou toch wel wat duidelijker kunnen en discussies met klanten en personeel kunnen voorkomen.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.