Jumbo - Vers is ook echt vers

• eliina

Die regels onduidelijk maken doen ze gewoon expres, zodat mensen het teveel moeite vinden. (net als 4e in de rij, degene die afrekent telt niet mee, er moeten 3 voor je staan en jij moet dan de 4e zijn..) Maar zoals jij het omschrijft klopt het dus precies.

• Moment

Klopt het precies in ''jouw" Jumbo eliina, maar in andere filialen (hier dus) denken ze er toch echt anders over!!!

• KleineBoodschapjes

Het klopt dat jumbos er HEEL verschillend mee om gaan, sommigen word je echt afgesnauwd als je één stuk kaas of magnetronmaaltijd hebt die morgen of vandaag op moet, terwijl ze er bij anderen op stáán dat je vervangende producten meeneemt als je personeel attendeert op dingen die over de datum zijn.

Ik weiger gewoonlijk de vervangende producten. Het feit dat ik extra oplet hoeft de supermarkt geen geld te kosten vind ik.

Dus ik neem alleen mee wat bijna over de datum is en zodoende toch zou worden weggegooid, ook prijsverschil heb ik al eens geweigerd.

4e in de rij ben ik één keer geweest, maar toen ik dat naar het kassameisje riep negeerde ze me volledig.

Uit boosheid zelf naar de klantenservice gelopen, maar kreeg wel mijn “hele” 8 euro aan boodschappen gratis hahaha.

• eliina

Tuurlijk maar gewoon voor jezelf opkomen, klacht indienen bij het hoofdkantoor en het is als het goed is ook geregeld. En als ze daar zo met hun klanten omgaan zou ik er sowieso niet meer terug komen.

• KleineBoodschapjes

Hoofdkantoor krijgt de klachten volgensmij niet als je ze over een specifieke winkel indient.

Die lijken rechtstreeks naar de filiaalmanager te gaan… Die in de meeste gevallen de schuldige aan het hele probleem is!

Heb al een keer een behoorlijk gepeperde mail terug gekregen, dat doe ik dus ook nooit meer!

• nicole68

KleineBoodschapjes Schreef:

——————————————————-

> Hoofdkantoor krijgt de klachten volgensmij niet

> als je ze over een specifieke winkel indient.

> Die lijken rechtstreeks naar de filiaalmanager te

> gaan… Die in de meeste gevallen de schuldige aan

> het hele probleem is!

>

> Heb al een keer een behoorlijk gepeperde mail

> terug gekregen, dat doe ik dus ook nooit meer!

Ik was bij de jumbo in sittard geweest, daar wonen mijn ouders nog.

Ik kreeg het vlees niet mee van de datum van vandaag.

In een gesprek met de assistent bedrijfsleider heb ik gezegt dat ik dan jumbo nederland zou mailen om te vragen wat er nu wel en niet de bedoeling was.

Deze mail van mij werd doorgestuurd naar de bedrijfsleider van sittard.

Deze vroeg aan mij me te melden als ik weer in de buurt was.

Afspraak daar is nu dat je ook het vlees vandaag mee krijgt als het in de schappen ligt.

Maar omdat ze daar een deel van het vlees vers snijden en verpakken blijft het (volgens de bedrijfsleider) langer goed dan de datum die erop staat en kunnen ze er bijvoorbeeld nog gemarineerde stukjes van maken als ze het zelf uit de schappen halen.

Maar als ik (of iemand anders) het zie dan mag ik het meenemen.

Als compensatie voor die keer dat ik het niet mee kreeg mocht ik een bos bloemen uitzoeken.

Wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is dat de mail van mij naar het hoofdkantoor doorgestuurd werd naar het filiaal,

en dat de bedrijfsleider de mail beantwoordt,

die dan weer via het hoofdkantoor bij mij terug kwam.

Hoop dat jullie nog snappen hoe ik het allemaal opgeschreven heb ;-)

• KleineBoodschapjes

ik snap het :)

Op mijn mail kwam geen reactie van Jumbo Nederland… Terwijl degene door wie ik slecht behandeld was de bedrijfsleider was (die dus als enige reageerde op de mail) vraag me af of ze het überhaubt gelezen hebben.

Nooit meer terug gegaan naar die jumbo, ook al was die destijds het dichtst bij mijn huis. Gelukkig nu verhuisd!!!

• ly2009

7 zekerheden?

7 MOEILIJKHEDEN !!

Zo nu en dan maak ik ook gebruik van de versgarantie.

Sommige artikele zijn vaak over de datum.

Tijdens het boodschappen doen kijk ik af en toe bij die producten, gewoon omdat het kan en leuk is om met een extraatje thuis te komen.

Zo zag ik gisteren een taart met de datum van gisteren.

Er lagen er nog meer maar ik hield me in ;-)

Ik met de taart naar een medewerker. Geen probleem ik moest het gewoon melden bij de cassiere. Zo gezegd zo gedaan.

Maar toen werd het niet leuk meer. De cassiere zegt me ‘nee dat gaat zo niet dat moet gemeld worden’.

Dus ik zeg, je collega X in de winkel zei me dat ik het bij de kassa moest melden, dus dat doe ik.

Roept ze haar collega cassiere erbij. er word geschreeuwd ‘die taart blijft hier’ en ik krijg een paar boze blikken.

Ik zeg als je het er niet mee eens ben hou je die taart maar maar laat ik ook mijn kar met boodschappen achter.

De medewerker uit de winkel erbij gehaald. Hij plakte een stikker op de taart en toen was het goed.

Poe poe, voelde me niet prettig daar in de winkel, alsof ik iets wilde stelen of zo.

Heb helemaal geen zin meer in de Jumbo. Ik rij wel wat verder door naar de Albert Heijn.

• KleineBoodschapjes

Ja sommige Jumbo's gedragen zich echt schandalig hè?

Jammer want er zijn zo idd al 2 jumbo's waar ik NOOIT meer kom en 2 waar ik met een bezwaard gevoel door de winkel loop vanwege de manier waarop ik in het verleden bejegend ben.

• Moment

Bij Jumbo kost vriendelijkheid niets. Wij doen er alles aan om het winkelen bij Jumbo voor u zo aangenaam mogelijk te maken. Om daarvoor te zorgen zetten we graag even een stap extra!

1 van de zekerheden bij Jumbo, hahaha!!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.